Сьогодні Волинська обласна військова адміністрація та Луцький національний технічний університет офіційно закріпили партнерство, підписавши меморандум про співпрацю. У рамках цієї угоди передбачено навчання та впровадження нейромереж у роботу державних установ.
Ця подія стала першою співпрацею такого формату між державною установою та університетом на Волині, ініційованою профільним відділом цифровізації Волинської ОВА. Мета співпраці – навчити державних службовців користуватися сучасними технологіями та покращити їхні цифрові компетенції.



Вікторія Левчук, заступниця голови ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO), наголосила: «Штучний інтелект може значно спростити роботу державних установ – автоматизувати процеси, допомагати з аналізом даних та виявленням шахрайства, зробити більш точними та прозорими рішення. Для нас важливо йти в ногу з часом і впроваджувати нові технології. Цей меморандум – вагомий крок до обміну ідеями, інформацією, досвідом та практичної взаємодії».
Під час підписання меморандуму обговорили ключові аспекти використання ШІ. Було акцентовано, що нейромережі – це помічник, а не заміна людської праці. Вони здатні виконувати рутинні завдання, аналізувати великі обсяги інформації та допомагати ухвалювати обґрунтовані рішення, але остаточне слово завжди залишається за людиною.


Завідувач кафедри менеджменту ЛНТУ Наталія Вавдіюк зазначила: «Ми раді розширити коло нашої співпраці, тим більше для розвитку новітніх технологій. Штучний інтелект – це інструмент, який може посилити людський інтелект, але не замінити його. Важливо вчитися використовувати його правильно й відповідально».

З 9 січня стартує короткий навчальний курс, який включатиме п’ять занять: три практичні тренінги та два смарт-обговорення. Тематика занять охоплює основи роботи з ШІ, аналіз фейкової інформації та методи боротьби з нею, а також етичні аспекти використання нейромереж.
Доцент кафедри комп’ютерних наук ЛНТУ Юрій Лук’янчук зауважив: «Штучний інтелект розвивається дуже швидко. До 2030 року його можливості будуть вражати, але головне – навчитися ним керувати та застосовувати як інструмент для покращення роботи, а не як заміну людським зусиллям».

