У сучасних ринкових умовах отримання сертифіката відповідності на продукцію, послуги або систему управління є підтвердженням безпеки продукції, а також конкурентоспроможності, компетентності та надійності підприємства чи організації. Ректор Луцького національного технічного університету Ірина Вахович та директор Волинської філії ДП “Львівстандартметрологія” Жанна Чигринюк підписали договір про співпрацю.



Спільна робота фахівців державного підприємства та наукового осередку ЛНТУ, зокрема, кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, сприятиме підвищенню рівня якості та безпеки надання послуг у сфері індустрії гостинності Волинського краю. Співпраця з ДП «Львівстандартметрологія» дозволить здобувачам та НПП оперативно отримувати інформацію, яка стосується змін у законодавчих актах України, технічних регламентах, нормативно-правових актах та НД, які спрямовані на підвищення конкурентоспроможності надання послуг.


Поряд із підписанням меморандуму про співпрацю Жанна Чигринюк провела відкриту лекцію для здобувачів ОП “Туризм” та ОП “Готельно-ресторанна справа”. Через призму управління, як директор кав’ярні «Золотий Дукат» Жанна Чигринюк, презентувала здобувачам важливість стандартизації та сертифікації послуг індустрії гостинності.

Окремим блоком були цікаві та важливі технічні аспекти щодо якості продукції кав'ярень, видів кави, технологій та способів обсмажування і приготування кави, культура ведення бізнесу як основний критерій якості пропонованих послуг гостинності. Також директор Волинської філії ДП “Львівстандартметрологія” розповіла про важливість контролю якості на сервісних, виробничих процесах та в роботі з персоналом.

Окрему увагу спікер приділила аспектам управління якістю, яке повинно бути орієнтоване на виявлення, скорочення, усунення, а головне, своєчасне запобігання випуску продукції або надання послуг незадовільної якості. Наявність в організації ефективної системи дозволяє реагувати на різні вимоги ринку, забезпечувати запас стійкості та завойовувати нові ринки. Сертифікація системи управління - шлях до підвищення якості та конкурентоспроможності продукції та послуг.
