Перейти до основного вмісту

17 лютого відбулось громадське обговорення освітніх програм, що реалізуються на кафедрі цифрових освітніх технологій ЛНТУ. Це, зокрема, ОП "Професійна освіта" (комп’ютерні технології) (освітні рівні бакалавра та магістра) та "Середня освіта" (інформатика) (освітній рівень бакалавр).

обговоренняобговорення

До обговорення доєднались гаранти зазначених ОП, члени груп забезпечення ОП, а також стейкхолдери: здобувачі освіти, представники академічної спільноти, освітніх закладів та організацій, де працюють випускники кафедри:

Горбатюк Роман Михайлович – д. пед. н., професор, член-кореспондент Інженерної академії України, завідувач кафедри машинознавства і транспорту Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка;

Войтович Ігор Станіславович – д. пед. н., професор, проректор з навчально-виховної роботи Рівненського державного гуманітарного університету, професор кафедри цифрових технологій та методики навчання інформатики;

Павлова Наталія Степанівна – к. пед. н., доцент, завідувачка кафедри цифрових технологій та методики навчання інформатики Рівненського державного гуманітарного університету;

Крестьянполь Любов Юріївна – к.т.н., доцент, директор ТОВ «АЙСІТІ ГРУП», доцент кафедри прикладної лінгвістики ВНУ імені Лесі Українки;

Брич Леся Володимирівна – к. держ. упр., доцент кафедри педагогіки та інноваційної освіти, координатор програми ERASMUS+КА1, провідний фахівець центру міжнародної освіти Національного університету «Львівська політехніка»; 

Буснюк Світлана Володимирівна – к.е.н., заступник директора з навчальної роботи Технічного фахового коледжу ЛНТУ;

Борбич Наталія Віталіївна – к. пед. н., проректор з навчальної роботи Комунального закладу вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради;

Юринець Олександр Олексійович – к. пед. н., заступник директора з навчальної роботи Володимирського педагогічного фахового коледжу імені Агатангела Кримського Волинської обласної ради;

Цьось Василь Анатолійович – викладач вищої категорії Володимирського педагогічного фахового коледжу імені Агатангела Кримського Волинської обласної ради;

Герасимчук Галина Андріївна – к.т.н., доцент, декан факультету цифрових, освітніх та соціальних технологій;

Тулашвілі Юрій Йосипович – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри комп’ютерних наук ЛНТУ;

Рябчиков Микола Львович – д.т.н., професор, професор кафедри технологій легкої промисловості ЛНТУ, розробник Стандарту;

Рубльова Наталія Олександрівна – доктор філософії в галузі педагогіки, заступник директора з науково-педагогічної та освітньо-проєктної діяльності Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти;

Захарчук Вероніка Євгеніївна – заступник директора з навчально-виховної роботи Княгининівського ліцею Волинської обласної ради;

Крисюк Вікторія Миколаївна - заступник директора з навчально-виховної роботи КЗЗСО «Луцька гімназія номер 3 Луцької міської ради».

Великий Олександр Анатолійович – керівник наукових проектів ТОВ «МІРРОСКУЛ», викладач Технічного фахового коледжу ЛНТУ;

Шимчук Юрій Петрович – завідувач відділення Любешівського технічного фахового коледжу ЛНТУ;

Чеб Сергій Сергійович – викладач Луцького центру професійно-технічної освіти;

Гудько Андрій Володимирович – викладач Луцького кооперативного фахового коледжу Львівського торговельно-економічного університету;

Мазурик Валерій Володимирович – завідувач відділення інформаційних технологій Волинської обласної Малої академії наук

Вербицький Василь Сергійович, керівник гуртків Волинської обласної Малої академії наук

Борис Володимир Володимирович – вчитель вищої категорії, старший вчитель, викладач комп’ютерних дисциплін Нововолинського електромеханічного фахового коледжу, вчитель інформатики ліцею с. Суходоли Володимирської міськради;

Голіков Тимур – вчитель інформатики Луцького ліцею № 4 імені Модеста Левицького.

Учасники громадського обговорення активно дискутували щодо шляхів удосконалення підготовки фахівців на кафедрі цифрових освітніх технологій. Обговорення об’єднало різні погляди та ідеї, спрямовані на покращення освітнього процесу та впровадження інноваційних методик навчання.

обговорення

Гаранти ОП Професійна освіта (комп’ютерні технології) (освітні рівні бакалавра та магістра) Віталій Кабак та Ольга Гулай і ОП Середня освіта (Інформатика) Юлія Мельничук коротко ознайомили присутніх із фокусом та особливостями освітніх програм, проаналізували зміни, що відбулися з часу останнього обговорення та врахування рекомендацій ГЕР після успішних акредитацій 2024 року.

Роман Горбатюк (ТНПУ ім. В. Гнатюка) детально проаналізував ОП Професійна освіта (комп’ютерні технології), поділився власним досвідом проходження акредитаційних процедур та вказав на необхідність чіткого дотримання Стандартів вищої освіти. Запропонував ввести ОК «Професійна педагогіка», яка об’єднуватиме низку педагогічних дисциплін.

обговорення

Олександр Юринець (Володимирський педагогічний фаховий коледж імені Агатангела Кримського) як голова екзаменаційної комісії відзначив високий рівень кваліфікаційних робіт магістрів кафедри ЦОТ. Звернув увагу також на можливість узгодження стандарту вищої освіти та професійного стандарту та введення додаткових компетентностей у ОП.

обговорення

Світлана Буснюк (Технічний фаховий коледж ЛНТУ) висловила подяку за ґрунтовну підготовку випускників, які сьогодні працюють у коледжі не тільки як педагоги професійної освіти, а й викладачі інформатики. Надано пропозицію посилити викладання ОК «Методика викладання інформатики».

обговорення

Микола Рябчиков (ЛНТУ) акцентував, що ОП Професійна освіта (комп’ютерні технології) має педагогічну спрямованість, тому важливо поєднати ОК педагогічного та технічного спрямування. Відзначив збалансованість ОП магістерського рівня і її відповідність зазначеному фокусу.

обговорення

Любов Крестьянполь (директор ТОВ «АЙСІТІ ГРУП») висловила пропозицію про можливість об’єднання технологічної та переддипломної практики, зауважила про важливість вибору освітнього закладу для педагогічної практики.

обговорення

Юрій Тулашвілі (ЛНТУ) запропонував перенести ОК Основи наукових досліджень на старші курси, оскільки, на його думку, на 1 курсі здобувачі освіти ще не готові до наукової діяльності.

обговорення

Наталія Павлова (РДГУ) запропонувала надати у ОП перелік вибіркових дисциплін, а також ввести дисципліну з проведення наукових досліджень у школі та позашкіллі.

Вероніка Захарчук (Княгининівський ліцей Волинської обласної ради) відзначила позитивні зміни у ОП щодо забезпечення інклюзивної складової, а також аргументувала необхідність підготовки до наукової діяльності з 1 курсу, оскільки чимало здобувачів освіти займаються у наукових гуртках ще під час навчання у ЗСО.

обговорення

Володимир Борис (Нововолинський електромеханічний фаховий коледж) акцентував увагу на важливості ОК «Методика викладання інформатики», зокрема введення у нього тем щодо оцінювання у НУШ.

обговорення

Валерій Мазурик (ВО МАН) відзначив роботу кафедри із слухачами МАН і звернув увагу на популярність напряму розробки мобільних застосунків.

обговорення

Ми вважаємо дані пропозиції слушними та готові удосконалювати ОП відповідно до вимог сучасного соціуму та побажань академічної спільноти. Щиро вдячні усім присутнім за небайдужість та прагнення до покращення якості освітніх послуг!

Кафедра цифрових освітніх технологій