Підвищення рівня системи української освіти, прагнення до безперервного її оновлення на принципах варіативності, доступності та адаптивності, особливо дистанційної форми навчання, тісно пов’язано сьогодні із розвитком освітніх веб-ресурсів та дистанційних веб-платформ для здобуття неформальної та інформальної (самоосвіти) освіти, які формують відкритий освітній простір як цілісну візуально-комунікативну систему. У мережі Інтернету представлено значну кількість вітчизняних (EdEra, Prometheus, ВУМ) та світових освітніх веб-сайтів, веб-порталів, платформ масштабних освітніх онлайн-курсів (Coursera, Edx, Udacity, Canvas тощо), які є багатим джерелом для отримання потрібних для здобувачів практик.
Зважаючи на сучасні реалії життя, підготовка магістрів зі спеціальності 022 Дизайн потребує залучення додаткових освітніх ресурсів, щоб здобувачі вищої освіти могли поглибити свої знання та розширити професійні компетентності. Такі вимоги задовольняє практика неформальної освіти, яка набуває поширення в освітньому процесі підготовки магістрів дизайну на кафедрі архітектури та дизайну.
Магістри групи Дм-11 у межах вивчення вибіркової дисципліни «Дизайн інформаційного середовища» (викладач: проф. Наталія Скляренко) скористалися можливістю здобути додаткові компетентності за процедурою неформальної освіти. Вони обрали відкриті безкоштовні курси:
Основи авторського права в креативних індустріях (Creative practice):





Портфоліо (Creative practice):

Дизайн-мислення для інновацій (Prometheus):



Маркетинг: розробка та продаж пропозиції цінності (Prometheus):

Сучасне керівництво проєктами – мистецтво порушення правил (Prometheus):

Цифровий маркетинг (Prometheus):

Думай інакше: Зламай перешкоди на шляху до навчання та відкрий свій прихований потенціал (Prometheus):

Такі відкриті курси дали можливість одержати доступ до інноваційних навчальних методик від провідних дизайнерів-практиків, а також до матеріалів, які дотичні до дизайну.
Магістранти кафедри архітектури та дизайну мали змогу перезарахувати бали, отримані у результаті неформальної освіти, згідно «Положення про неформальну та інформальну освіту у ЛНТУ», яке забезпечує процес визнання результатів такого навчання. Отримані знання є важливими для магістрів у сфері дизайну, оскільки сприятимуть посиленню конкурентноспроможності фахівців в Україні та активізації процесів її інтеграції у світовий простір.
Запрошуємо студентів до підвищення рівня власних знань у межах неформальної освіти, що є запорукою знайомства з високоякісними практиками європейського рівня!
Доктор мистецтвознавства,
професор кафедри архітектури та дизайну ЛНТУ
Наталія Скляренко