Два дні поспіль, 7 та 8 листопада, студенти Луцького національного технічного університету ОП «Маркетинг» та «Цифровий маркетинг» опановували мистецтво маркетингу на практичних заняттях в агенції Partyzan. Досвід фахівців-практиків маркетингової сфери є дуже важливим у підготовці маркетологів. Заняття провів маркетинг-директор Микола Жичук.


7 листопада, в рамках навчальної дисципліни «Вступ до фаху» основну увагу було зосереджено на напрямках професійної діяльності маркетологів, знаннях і навичках сучасного маркетолога, які потрібні для успішної кар'єри. Цікаво і пізнавально було представлено історію розвитку бренду та історію розвитку агенції Partyzan. Здобувачі ознайомились з досвідом формування іміджу багатьох компаній саме через бренд, отримали практичні знання з самобрендингу (створення персонального бренду та його просування), які є актуальними для подальшого особистого розвитку та професійного становлення у сфері маркетингу.




8 листопада, на базі агенції студенти-маркетологи мали змогу набути практичні знання в рамках курсу «Поведінка споживача». Основну увагу було зосереджено на практичних аспектах дослідження споживчої поведінки при створенні бренду компанії та ребрендингу, а також впливу бренду на поведінку споживачів. Розглянуто успішні кейси та окреслено, які зміни спостерігалися в сприйнятті бренду, в успішності розпізнавання споживачами бренду та його продукції. Було продемонстровано як успішний брендинг дав змогу посилити ринкові позиції, масштабувати бізнес та покращити лояльність споживачів.



Крім того, відбулось конструктивне обговорення освітніх програм «Маркетинг» і «Цифровий маркетинг». Думка стейкхолдерів є базою для подальшої співпраці і розвитку. Надані пропозиції спрямовані на удосконалення освітніх програм і відповідно покращення підготовки майбутніх фахівців.


Висловлюємо вдячність керівництву маркетинговій агенції Partyzan за активну участь в освітньому процесі.


