З 22 по 24 липня в місті Люблін (Польща) відбувся міжнародний воркшоп консорціуму партнерів проєкту ConstructHer Future (Проєкт №: 2024-1-IE01-KA220-VET-000257661; "KA220-VET ConstructHer Future" Cooperation partnerships in vocational and education and training), що реалізується в межах програми Erasmus+.
Участь у заході взяли представники партнерських організацій із кількох європейських країн, серед яких – Луцький національний технічний університет, який представляли завідувачка кафедри прикладної математики, д.т.н., проф. Олена Мікуліч та завідувачка кафедри менеджменту, д.е.н., проф. Наталія Вавдіюк.
Партнери проекту:
1. Future Cast, Ireland
2. CEKDEV International Education & Development Academy, Turkey
3. Fundacja „Fundusz Inicjatyw" FFI, Poland
4. MORE – Mountains of Research Collaborative Laboratory – Association, Portugal
5. Lutsk National Technical University, Ukraine
6. Creative Youth Academy, Hungary
7. Pixie Training Academy, Mugla, Turkey
Мета проєкту – розширення можливостей жінок у сфері будівництва шляхом розробки сучасних освітніх і професійних програм, що сприяють інклюзивності, різноманіттю та рівності можливостей у професійно-технічній освіті.

В межах робочого пакету A1 – Гендерно-інклюзивні методики викладання досліджували методики створення інклюзивного середовища для жінок у будівельній сфері освіти, а саме: формували та тестували тратегії забезпечення гендерно-інклюзивного навчання; техніки роботи з упередження та стереотипами щодо жіночого лідерства; заохочення участі жінок у проектах та лідерських ролях та використання прикладів успіху жінок у будівництві. Представники з консорціуму проєкту презентували власні підходи в організації навчання (стратегія → метод → техніка → кейс), а також демонстрували практичні вправи з гендерно-інклюзивних навчальних стратегій: симуляції, рольові ігри, групові завдання.
В межах робочого пакету A3 – Пілотний проект з інноваційних навчальних інструментів та методологій обговорювали цифрові інструменти моделювання та середовища віртуальної реальності для забезпечення практичного навчання в безпечному та контрольованому середовищі, а також тестували латформи навчання на основі проектів, що сприяють вирішенню реальних проблем та співпраці, формували стратегії гейміфікації для підвищення залученості та утримання навчання.


Команди косорціуму презентували обраний інструмент або метод (VR-інструмент, платформа, гейміфікація тощо) та здійснювали практичний приклад використання цифрового інструменту/методу в середовищі віртуальної реальності для забезпечення практичного навчання в безпечному та контрольованому середовищі.
За результатами воршкопів за проєктом ConstructHer Future розроблено й апробовано гендерно-інклюзивні методики навчання для залучення жінок у сфері професійної освіти в будівництві. Здійснено порівняльний аналіз VR-технологій, гейміфікації, онлайн-платформ та обрано методи для подальшого впровадження.
Учасники провели голосування та групове оцінювання з фокусом на адаптивність для жінок у VET-секторі. Сформовано узгоджений план дій для подальшого тестування та виконання робочих пакетів, встановлено сталі комунікаційні канали для координації наступних етапів проєкту.