З 9 по 11 квітня 2025 року викладачі Луцького національного технічного університету — доценти кафедри автомобілів і транспортних технологій Валерій Дембіцький, Віктор Самостян, Олег Захарчук та Вікторія Котенко — взяли участь у міжнародній навчальній школі для академічного персоналу. Захід проходив на Evripos Campus of National and Kapodistrian University of Athens, (м. Псахна, Греція) в межах проєкту Erasmus+ № 101127683-DIGITRANS-ERASMUS-EDU-2023-CBHE — «Цифрова трансформація освітнього процесу ЗВО України та Молдови для сталого співробітництва з підприємствами».


Упродовж трьох днів учасники заходу обговорювали сучасні підходи до цифровізації вищої освіти, обмінювались досвідом із впровадження інноваційних освітніх технологій, зокрема гейміфікації в Moodle, дистанційного навчання, а також ознайомлювалися з прикладами успішної співпраці між університетами та бізнесом.



Під час стажування учасники ознайомились та обговорили наступні теми:
-
Прогрес проєкту DIGITRANS та плани на 2025 рік, які презентувала команда Ризького технічного університету.
-
Лекція про інновації в галузі автомобільних акумуляторів від представника компанії DRAEXLMAIER.
-
Гейміфікація як стратегія викладання — інтерактивна сесія з розробки ігрових курсів у Moodle, проведена фахівцями NKUA.
-
Досвід дистанційного та змішаного навчання на прикладі курсу «Теорія електроприводу» від Харківського національного автомобільно-дорожнього університету.
-
Симуляції в електроніці та мікромережах за допомогою GeckoCircuits і Xendee — практичні демонстрації інструментів для моделювання електросистем.
-
Досвід Ризького технічного університету у впровадженні цифровізації в освітньому процесі.
-
Відвідування лабораторії робототехніки та компанії ELEMCO, яка спеціалізується на захисті від блискавок, системах заземлення та електромагнітної сумісності.



Участь у навчальній школі DIGITRANS стала важливим кроком для подальшого розвитку цифрової складової в освітніх програмах ЛНТУ. Отримані знання та практики сприятимуть удосконаленню навчального процесу, розширенню міжнародного співробітництва та впровадженню інновацій, що відповідають сучасним потребам освітнього процесу.
