Перейти до основного вмісту

У Луцькому національному технічному університеті в межах дисциплін "Основи робототехніки" та "Цифрові технології в освіті" для студентів 2-го та 3-го курсів ОП "Професійна освіта (комп’ютерні технології)" та "Середня освіта. Інформатика" відбувся круглий стіл на якому обговорили особливості розробки цифрових освітніх засобів, що використовуються для напрямку STEM-освіти.

Про те, що таке STEM-освіта розповів завідувач кафедри, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри цифрових освітніх технологій та гарант ОП «Професійна освіта (комп’ютерні технології)» Віталій Кабак. За його словами, акронім «STEM» вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics).

«STEM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме - вдале поєднання креативності та технічних знань. Наприклад, за кордоном музикантів навчають не тільки музикувати, але і використовувати комп'ютерні програми для створення музичних творів», - зазначив  кандидат педагогічних наук, доцент кафедри цифрових освітніх технологій Павло Саварин.

Детальніше про технічні аспекти STEM-освіти та розробку нових приладів студентам розповів запрошений гість - випускник спеціальності "Професійна освіта. Комп’ютерні технології в управління та навчанні", керівник наукових проектів R&D-центр Mirroschool Олександр Великий. Саме із цією компанією кафедра ЦОТ активно співпрацює у даній галузі.

 

Так, Олександр Великий продемонстрував власну розробку компанії Mirroschool багатофункціональну цифрову лабораторію Laboo. Це цифрова лабораторія для проведення дослідів з фізики, хімії, біології, географії тощо. Вона дозволяє збирати та опрацьовувати дані за допомогою різних датчиків та зберігати їх.

Олександр Анатолійович розповів про технічні особливості розробки лабораторії, проблеми з якими стикнулась компанія при розробці, а також запросив студентів ознайомитися із компанією в межах проходження фахового тренінгу та технологічної практики.

Присутні подякували запрошеному лектору.