Сьогодні студенти-маркетологи Луцького національного технічного університету відвідали меблеве виробництво "Vinadi" в межах навчальної дисципліни «Івент-маркетинг». Ця екскурсія стала для них не тільки захопливою подією, але й цінним практичним досвідом, після чого вони були залучені до організації заходу.


Студенти мали унікальну можливість побачити весь процес створення меблів — від початкових етапів до готового продукту, а також дізнатися історію розвитку успішного бізнесу. Під час візиту вони ознайомилися з наступними етапами виробництва, сучасним обладнанням та маркетинговими підходами, які застосовуються в меблевій галузі. Особлива увага була приділена питанням формування асортименту для задоволення потреб клієнтів.


Виходячи з цього, студенти мали змогу дізнатися, як компанія виросла з невеликого локального виробництва до сучасного підприємства з інноваційними технологіями. Представники фабрики поділилися своїм досвідом розвитку бренду, створення репутації та виходу на нові ринки — як в Україні, так і в Європі. Особливу увагу під час екскурсії було приділено маркетинговим стратегіям, які дозволили компанії завоювати довіру клієнтів.


Щиро дякуємо команді фабрики за теплий прийом, цікаві розповіді про історію розвитку компанії та безцінний досвід, який, безсумнівно, допоможе нашим студентам у майбутній кар'єрі!

