Перейти до основного вмісту

ТОП-спікери Зимової школи бізнесу Луцького НТУ

В рамках проведення Зимової школи бізнесу Луцький НТУ запросив поділитися секретами успіху та розповісти особливості ведення підприємництва відомих людей Волині. Так, перед учасниками бізнес школи виступили директор регіонального управління «Приватбанк» Юрій Войтенко, СЕО «ProBusinessHub» Юлія Євпак, а також  керівник офісу маркетингу та розвитку бізнесу компанії «Дмитрук» Тарас Скорупський.

Першим своєю історією поділився Юрій Войтенко, директор Північно-Західного регіонального управління «Приватбанку». Банкір розповів школярам історію свого успіху та особливості роботи в одній із найбільших фінансових установ України.

«Якщо вам не лежить душа до роботи, покиньте її»

«Насправді, моя історія успіху не містить секретів. Це лише 18 років важкої та наполегливої праці, вирішення різних викликів і складних задач. Зі свого досвіду можу цілком відповідально заявити: своє місце під сонцем треба відвойовувати. Робіть собі виклики, виходьте із зони комфорту, якщо потрапили у неї і не припиняйте навчатися», - наголосив Юрій Войтенко.

Крім того, під час виступу спікер підняв дуже гостру тему еміграції молоді закордон та запевнив присутніх, що в Україні є можливість успішного та прибуткового працевлаштування. Також Юрій Войтенко дав відповіді на цікаві й конструктивні запитання від учасників школи та, принагідно, розповів цікаву історію створення і розвитку «Приватбанку». Наприкінці свого спічу гість порадив слухачам читати багато книжок і поділився власним списом рекомендованих книг.

Цікаво, що окрім лекційної частини представники «Приватбанку» підготували практичне завдання для учасників бізнес школи. Суть завдання полягала у вирішенні задач бізнес-кейсу «Digital-практика  digital-поколінню», де представлено на вибір декілька професій. Так, школярі можуть спробувати себе у ролі веб дизайнера, графічного дизайнера, спеціаліста з інтернет маркетингу, контент менеджера, HR-менеджера тощо. Тож, юним розумникам потрібно надати мінімум одну ідею для вирішення кожного завдання, внести пропозиції відповідно до тієї професії, яку виберуть, об’єднатися в команди і зробити презентацію з результатами. Презентувати виконані бізнес-кейси школярі будуть у кінці другого дня бізнес школи.

«Ваш бізнес нікому не потрібен окрім вас»

Завітала до Луцького НТУ поділитися досвідом ведення бізнесу й випускниця нашого університету Юлія Євпак. Дівчина заснувала унікальний коворкінг центр «ProBusinessHub». Вона розповіла, про свої кроки до успіху, страх починати щось кардинально нове і шляхи його подолання. Крім того, спікер познайомила слухачів із, напрацьованими особисто, інноваційними моделями впровадження бізнесу, надала рекомендації із правильного розподілу обов’язків між працівниками, а також закцентувала на основних помилках, які найчастіше допускають при впровадженні ідеї в бізнес.

Вході презентації слухачі виявляли неабиякий інтерес до розповіді, в результаті чого між реципієнтами виникла плідна бесіда.

 На завершення свого виступу Юлія побажала учасникам гарно провести час та отримати задоволення від участі у школі: «У підсумок хочу констатувати: не бійтеся робити кроки та ризикувати. Якщо не експериментувати – у вас нічого не вийде. Буйно мрійте, вірте в свої сили, ставте перед собою цілі і впевнено рухайтеся до них! Бажаю кожному з вас знайти свою справу і досягти найвищого успіху!»

"Масштаб компанії вимірюється не гігантизмом, а ефективністю"

 «Я випускний цього університету і дійсно пишаюся цим, адже де б ти не був варто пам’ятати звідки ти вийшов», - з таких слів розпочав свій виступ керівник офісу маркетингу та розвитку бізнесу компанії «Дмитрук» Тарас Скорупський. Він детально розповів слухачам про компанію «Дмитрук», свою історію реалізації себе як маркетолога та титанічну роботу, яку зробила їхня команду під час розробки та впровадження у життя всім відомих «Kabanosy».

Цікава та конструктивна презентація, покрокова розповідь про пошук ідеї та її втілення, а також реальні поради із життя досвідченого маркетолога тримали в увазі зал протягом усього спічу Скорупського.

«Моя основна порада для вас – ніколи не припиняйте навчатися. Будьте відкриті до нового, підвищуйте свій кваліфікаційний рівень і завжди розвивайтеся. На жаль, лише теоретичними знаннями успіху досягти важко, тому ви повинні бути конкурентними, всесторонньо розвиненими і мати щось, краще ніж в інших», - наголосив спікер.

Розповідав Тарас Скорупський і про важливість внутрішньої комунікації у будь-якій компанії та особливості спілкування всередині колективу, але найбільше уваги приділив особливостям маркетингової стратегії «Kabanosy», створення власного архетипу споживача та пошуки найбільш затребуваного продукту.

Олена Третяк, інформаційний відділ Луцького НТУ

Більше фото тут: https://www.facebook.com/LutskNationalTechnicalUniversity/photos/?tab=album&album_id=1481569728663739