13 листопада, студенти освітніх програм Маркетинг та Цифровий маркетинг в рамках практичної складової навчального процесу відвідали ТОВ «Тигрес», що займається виробництвом і продажем м'яконабивних та пластмасових іграшок.

Захоплюючу екскурсію провела менеджер з маркетингу компанії «Тигрес» Надія Сенюк.



Студенти мали змогу не лише ознайомитись з діяльністю компанії «Тигрес», але й побачити, як створюються унікальні українські іграшки, які користуються чималим попитом на світовому ринку (40 % продукції реалізується на експорт).


Від генерації ідей до їх реалізації: реальні практичні знання щодо процесу розробки нових видів продукції (зокрема, м'яконабивних іграшок) студенти набули, відвідавши відділ дизайну, дільниці розкрою та декору, вишивальний цех та дільницю наповнення. Їм було продемонстровано дизайнерські і виробничі етапи створення іграшок.




Як змогли пересвідчитись студенти, компанією «Тигрес» ефективно використовується дитячий маркетинг на засадах принципу соціальної відповідальності: іграшки ТМ Тigres дарують дітям позитивні емоції. Загалом було презентовано модель виробничого бізнесу, яка має конкурентний успіх як в Україні, так і за її межами.

Думка фахівців-практиків стосовно підготовки майбутніх маркетологів є дуже важливою. Надія Сенюк поділилась своїм баченням розвитку освітніх програм Маркетинг і Цифровий маркетинг.


Дякуємо команді компанії «Тигрес» за співпрацю та сприяння в організації заходів, спрямованих на покращення практичної підготовки студентів.
