Впровадження елементів дуальної освіти вважається одним із найефективніших способів підготовки фахівців, оскільки дозволяє студентам отримати реальний практичний досвід, паралельно засвоюючи теорію.
Завдяки злагодженій роботі кафедри туризму і готельно-ресторанної справи ЛНТУ зі стейхолдерами, Міщанчук Владислав, здобувач другого (магістерського) рівня ОП «Туризм» має можливість вирішувати реальні задачі, формувати нові туристичні продукти і відчувати внесок у діяльність ТЗОВ «Добрий тур», що сприяє розвитку професійної відповідальності і лояльності до професії.
Завдяки поєднанню теоретичних знань і практичних навичок, здобувач краще засвоїв матеріал, оскільки мав чудову змогу застосовувати його на практиці, спостерігаючи, як теоретичні концепції розвитку туризму працюють у реальних умовах, що сприяє кращому розумінню та запам'ятовуванню інформації.
Такі елементи навчання дозволяють студентам адаптуватися до вимог ринку праці, розуміти корпоративну культуру та професійні стандарти індустрії гостинності. В результаті випускники більш конкурентоспроможні, оскільки вони мають досвід роботи, що цінується роботодавцями.
Таким чином, елементи дуальної освіти сприяють кращій підготовці студентів до професійної діяльності, підвищуючи їхню мотивацію, адаптацію до ринку праці та надаючи цінні практичні навички.