Перейти до основного вмісту

"Коли кругом все дивина, ніщо не захистить подиву; це і є дитинство."
Антуан Рівароль

Переддипломна практика є важливим етапом у підготовці майбутніх педагогів, надаючи їм можливість закріпити набуті знання та розвинути достатньо навичок. Для студентів ЛНТУ спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» цей етап став не лише випробуванням, а й натхненням для подальшої професійної діяльності.

практикапрактикапрактика

Тетяна Зарубич проходила практику в Рованцівському ліцеї, де спостерігала за роботою досвідчених педагогів. Вона ділилася своїми враженнями: «Переддипломна практика в ліцеї стала для мене безцінним досвідом. Я зрозуміла, що важливо мати не лише педагогічні навички, а й чуйність та розуміння до кожного учня. Цей досвід показав мені, як адаптувати матеріал для дітей із різними потребами. Вчитель показав приклад створення сприятливої ​​атмосфери, де кожен учень відчуває себе частиною колективу». Тетяна переконана, що правильна організація навчального процесу здатна перетворити інклюзивний клас на середовище, в якому кожна дитина має можливості для всебічного розвитку.

практикапрактика

Софія Купрійчик, яка проходила практику в Громадській організації «Центр розвитку дитини «Сходинка в майбутнє», зазначає, що ця практика допомогла їй краще визначити специфіку роботи з дітьми дошкільного віку, особливо тими, які мають особливі освітні потреби. Софія розповідає: «Я вдосконалила свої навички практичного застосування знань, які здобула під час теоретичної підготовки. Завдяки цьому досвіду я навчилася ефективно проводити навчальну роботу з дітей з ООП, а також закріпила теоретичні знання, отримані в рамках загальної та професійної підготовки».

Центр розвитку дитини став для Софії своєрідною сходинкою на шляху до формування її як педагога й особистості. Вона відзначає, що практика надала їй неоціненний досвід та стала першим етапом її професійного становлення.

практикапрактикапрактикапрактика

Богдана Лінник , згадуючи свою практику в закладі дошкільної освіти, підкреслює, що завдяки цьому досвіду змінилося її ставлення до педагогічної діяльності. «Робота з дітьми завжди вимагає зусиль та наполегливості, особливо якщо йдеться про дітей з особливими потребами. Моя практика дозволила побачити, як інклюзія втілюється на практиці, коли діти з надмірними потребами навчаються, грають і розвиваються разом», — поділилася вона. Богдана впевнена, що здобуті навички та знання стануть основою її професійної діяльності, а її прагнення сприяти розвитку інклюзивної освіти допоможе створити світ можливостей для всіх дітей.

практикапрактикапрактика

Переддипломна практика стала для кожного з магістрів безцінним досвідом, що значно збагатив їхні знання й розширив уявлення про реалії педагогічної професії. Практика допомогла зрозуміти, як важливо вміти знайти підхід до кожної дитини, незалежно від її особливостей.