Перейти до основного вмісту

Менеджери та інноватори успішно захистили магістерські роботи

З 14 по 24 січня 2015 року на кафедрі менеджменту та маркетингу проходили захисти дипломних робіт магістрів. Зі спеціальності 8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування» представили і захистили свої дипломні роботи 11 магістрантів та зі спеціальності 8.18010012 «Управління інноваційною діяльністю» – 51 магістрант.

Тематика магістерських робіт була різнопланова і стосувалась як дослідження управлінських та інноваційних аспектів діяльності вітчизняних підприємств і організацій, так і  проблем інноваційного розвитку міста Луцька, Волинської області, регіонів України загалом та транскордонного співробітництва.

Голова комісії, Алла Соколова  –   завідувач  сектору  економічного аналізу та оперативної інформації інституту сільського господарства Західного Полісся, відмітила високий теоретико-прикладний рівень виконання магістерських робіт, наголосила на престижності спеціальностей та їх актуальності в нелегкий для країни час і побажала випускникам вдало реалізувати себе в житті, мирного неба та особистого благополуччя. Також голова наголосила, що престижність спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» підтверджується і тим, що одним із магістрантів, який на високому рівні представив і захистив магістерську роботу на тему «Інноваційні підходи до управління транскордонними потоками в міжнародних транскордонних коридорах» –громадянин Німеччини Пульзак Детлеф.

Завідувач кафедри менеджменту та маркетингу, професор Валентина Морохова подякувала магістрантам за плідну співпрацю, належне представлення власних досліджень та побажала випускникам, щоб знання і навички, які вони отримали під час навчання, дозволили їм в повній мірі реалізувати власний потенціал в практичній діяльності.

В свою чергу, магістранти теж висловили подяку комісії за належну оцінку їхніх досліджень, а також кафедрі менеджменту та маркетингу, деканату бізнесу і особисто декану Тарасу Божидарніку – за підтримку, натхнення та високий рівень отриманих знань.

Наталія Василик,

доцент кафедри

менеджменту та маркетингу