Перейти до основного вмісту

Сервіс “Promokod.com.ua” із пошуку промокодів, знижок, акцій та розпродажів від популярних онлайн-магазинів в Україні та світі запускає грантову програму на кращі статті. Участь можуть взяти студенти та викладачі навчальних закладів України за спеціальностями економіки, маркетингу, бізнесу та підприємництва.

Для участі необхідно написати статтю на тему «Психологія споживача: як промокоди стимулюють покупки» та відправити на електронну пошту компанії konkurs@promokod.com.ua до 25.05.2024.

Конкурс

Вимоги до статті: кількість знаків довільна, головне - щоб тема статті була розкрита.
Також у листі необхідно вказати наступні дані: ваші прізвище та ім’я, інститут та кафедру, а також курс, на якому навчаєтеся. 
Кожен учасник може надіслати тільки 1 статтю (з урахуванням статтей, написаних в співавторстві). У випадках, коли перемагає стаття, написана в співавторстві, то грошовий приз розділяється між всіма авторами.

Розіграш призів буде проходити в 2 етапи:
1 етап
02.06.2024 журі сервісу серед усіх статей будуть обрані 3 найкращі та опубліковані на сайті сервісу https://promokod.com.ua/. Переможці отримають грошові призи:
1 місце - 7000 грн
2 місце - 6000 грн
3 місце - 5000 грн


2 етап
10.06.2024 року серед усіх учасників (окрім переможців першого етапу) через програму рандомайзер будуть розіграні 5 призів по 1000 грн.


Обов’язкові умови для отримання призів:
-  умови конкурсу мають бути опубліковані на сайті навчального закладу;

-студент або студентка, які надіслали статтю мають навчатися на перелічених вище кафедрах;

-  стаття має бути написана на задану тему.