Перейти до основного вмісту

Студенти-лінгвісти Луцького НТУ відвідали тренінг з гейміфікації

18 вересня cтуденти спеціалізації «Прикладна лінгвістика» разом із заступником декана ФФОЛП Ольгою Гаврилюк відвідали тренінг проєкту Волинської обласної бібліотеки – онлайн семінар від польських партнерів «GoodBooks» «Вступ до гейміфікації».

Так, нещодавно Волинська обласна бібліотека для юнацтва стала переможницею у конкурсі інфраструктурних грантів, що підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe. Працівники бібліотеки реалізовують надзвичайно цікавий інфраструктурний проєкт «Гейміфікація: вчимось граючи» за участі викладачів та студентів факультету фінансів, обліку, лінгвісти та права Луцького НТУ.

Актуальним питанням сьогодення є використання гейміфікації, тобто використання ігрових підходів для неігрових процесів для залучення користувачів. Очевидно, що колишній спосіб навчання не відповідає викликам сучасного суспільства. Гейміфікація допомагає достукатися до сучасних дітей, які звикли грати в комп'ютерні ігри і спілкуватися в соціальних мережах.

Вона вдало використовується в маркетингу і керуванні персоналом, та найбільш цінною є в освіті та культурі, яка, на жаль, часто поза комерційним ринком. Ідея проєкту для культури є новою для України, надзвичайно креативною, унікальною та актуальною.

Тож, одержані нашими студентами знання  під час тренінгу, дозволяють не лише по-новому оцінити освітній процес, а й вносити до нього цікаві та альтернативні методи навчання. Квести, створені за допомогою браузера через програмне забезпечення (редактор, авторський веб-інструмент, що допомагає створити необмежену кількість ігор і надіслати їх в додаток, використовуючи гугл-карти) спонукають до захоплення студентів не лише віртуальним світом, а й вмонтовують навчальну інформацію у нього.

Щиро дякуємо Волинська обласна бібліотека для юнацтва та сподіваємось на подальшу співпрацю!

Ольга Гаврилюк, заступник декана ФФОЛП Луцького НТУ