Перейти до основного вмісту

Маркетинг та інновації у системі бізнесу: круглий стіл у Луцькому НТУ

22 травня кафедра маркетингу у дистанційному режимі, з використанням сервісу відео конференцій ZOOM, провела круглий стіл «Маркетинг та інновації у системі бізнесу». Захід щорічний і вже став доброю традицією зустрічі науковців, практиків та здобувачів вищої освіти на дискусійному майданчику Луцького НТУ.

Під час відкриття круглого столу з вітальним словом до учасників звернулися проректор з науково-педагогічної роботи Луцького НТУ Сергій Шимчук та декан факультету бізнесу Луцького НТУ Надія Ковальчук, яка надалі стала модератором заходу.

Завідувач кафедри маркетингу Луцького НТУ Валентина Морохова у своїй доповіді зосередила увагу на викликах сьогодення під час підготовки здобувачів вищої освіти освітньої програми Маркетинг.

В обговоренні ТОП–теми круглого столу «Тренди розвитку теорії та практики маркетингу» взяли участь заступник директора з питань розвитку ТзОВ «Забіяка» Олександр Хвещук, який розповідав про розвиток Digital Marketing компанії «Забіяка», виконавчий директор ТОВ «Кей Ті Косметикс» Віталій Ткачук, висвітливши особливості Інтернет-маркетинг в системі продажів косметичного бренду. Віталій Скоп’юк, директор ТзОВ «Алфаінтерпласт» розповів про успіхи та труднощі розвитку ринків збуту, очолюваного ним підприємства.

Менеджер з реклами Надія Сенюк поділилася ключовими аспектами Інтернет - маркетингу ТОВ «Тигрес» в 2020 році.

Великий інтерес викликала презентація випускника спеціальності Маркетинг, підприємця, інтернет-маркетолога Миколи Волочая, який на власному досвіді доводив, чому робота над показниками конверсії не менш важлива ніж нарощування трафіку.

Навколо обговорення виступів Яни Гіль, здобувачки ОП Маркетинг першого (бакалаврського) рівня першого року навчання та представниці першого випуску спеціальності Маркетинг Луцького НТУ, керівника проектів друкарні «Резалт» Ірини Турик, відбулася панельна дискусія «Сучасні вимоги до маркетологів, їх знань, вмінь та навичок».

Зокрема, Олександр Хвещук наголосив, що в сучасних умовах стрімкого розвитку цифрового маркетингу в навчальному процесі необхідно значну увагу приділяти вивченню інструментів Інтернет аналітики. Підтримав та розвинув цю думку Микола Волочай. На його думку, на практичних заняттях студенти мають вчитися запускати компанії з невеликим бюджетом і звертати увагу на дрібниці.

Віталій Ткачук з досвіду власної компанії відмітив, що існує великий кадровий голод на фахівців з інтернет маркетингу, а послуги агентств Інтернет маркетингу досить дорогі. За цих умов фірми намагаються приймати в штат Інтернет маркетолога і зіштовхуються з проблемою досить слабких резюме кандидатів. Підтримала цю думку Надія Сенюк. Вона констатувала, що випускник на співбесіді має вміти представити себе, поважати компанію, в якій хоче працювати і знати про неї все. І ці навики також мають формуватися ще на студентській лаві.

Директор ТзОВ «Алфаінтерпласт» Віталій Скопюк на власному досвіді продемонстрував наскільки важливим є постійний розвиток і вдосконалення. «Знання потрібно постійно оновлювати»,- резюмував він.

Організоване під час круглого столу опитування також допоможе кафедрі маркетингу вдосконалити процеси внутрішнього забезпечення якості освітнього процесу.

Кафедра маркетингу