Кожна освітня програма щороку вдосконалюється, оновлюється відповідно до вимог сьогодення та рекомендацій стейкхолдерів.
Відповідно до розпорядження №54/01-10 від 18 листопада 2023 року група забезпечення спеціальності 192 – Будівництво та цивільна інженерія разом з іншими науково-педагогічними працівниками кафедри БЦІ провела моніторинг якості освітніх програм «Будівництво та цивільна інженерія» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти, проаналізувавши 9 критеріїв.
Кожна освітня програма студентоорієнтована та передбачає індивідуально-особистісний підхід, всебічний розвиток здобувачів, підготовку фахівців будівництва, максимально адаптованих до сучасних умов та враховують вимоги ринку праці області.
Зроблено SWOT-аналіз освітніх програм, в результаті чого виявлено досить багато сильних сторін: освітні програми унікальні, цілі відповідають місії і стратегії університету; ОП актуальні, є постійний попит на випускників на ринку праці; забезпечені індивідуальні освітні траєкторії здобувачів вищої освіти. Наявність науково-дослідної будівельної лабораторії дозволяє займатися науково-дослідною роботою як магістрам, так і бакалаврам. Спеціальність 192 – Будівництво та цивільна інженерія має особливу підтримку держави, щороку надається максимальна кількість бюджетних місць. Кафедра БЦІ двічі на рік проводить міжнародні науково-практичні конференції молодих учених та студентів. Налагоджена багаторічна партнерська співпраця з роботодавцями, розширюються бази практик, проводяться круглі столи, гостьові лекції, екскурсії на будови.
Освітні програми мають беззаперечні можливості для свого розвитку і вдосконалення в результаті публічного обговорення зі стейкхолдерами. Є перспективи укладання угод дуальної освіти здобувачів, що дозволить отримати фахові компетентності безпосередньо на робочому місці. Варто розвивати міжнародну мобільність здобувачів та науково-педагогічних працівників, вивчати іноземні мови з досягненням рівня В2. Важливим є також дотримання академічної доброчесності усіма учасниками освітнього процесу.
На засіданні групи забезпечення зазначили також слабкі сторони освітніх програм та окреслили шляхи їх подолання. Разом підготували проекти освітніх програм до наступного громадського обговорення.
Кафедра будівництва та цивільної інженерії