Перейти до основного вмісту

В ЛНТУ відбулася фотосесія із головним елементом - хусткою «Луцьк» від українського бренду «Марципанка». Аби показати красу хустки, студенти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи, а також кафедри технологій легкої промисловості спільно з українським брендом «Марципанка» реалізували проект «Краса хустки Луцьк». 

ХусткаХусткаХусткаХусткаХустка


Український бренд Марципанка – хустка про міста України, хустка-оберіг, хустка- екскурсія. Хустка витримана у символічних кольорах гербу міста Луцьк, це благородне срібло та червоний оксамит, що є символами: багатства, краси і щирості та мужності, відваги, волі та незалежності. Вкраплення золота, як знак шляхетності, справедливості та милосердя.

Окрема подяка Олені Третяк, начальнику відділу іміджу та промоції ЛНТУ та Сергію Філіпчуку, аспіранту кафедри ТГРС, директору INFIT Ukraine за професійні фото.

ХусткаХусткаХусткаХусткаХусткаХусткаХусткаХусткаХусткаХустка


Кафедра ТГРС