Перейти до основного вмісту

Ребрендинг Луцького НТУ: півстолітня історія в новому логотипі

У Луцькому національному технічному університеті відбулася презентація ребрендингу університету. Участь у заході взяв ректор Луцького НТУ Петро Савчук, проректори із науково-педагогічної роботи Сергій Шимчук і Олена Ковальчук та представники ЗМІ.

Так, в університеті презентували новий логотип ЗВО, сувенірну та друковану продукцію, а також продемонстрували проект брендбуку.

«Це надзвичайно важливий захід для області, міста і для нас. Те, що ми сьогодні презентуємо – це Волинь, це справжня перспективна, креативна і конкурентна Україна. Те, що ми зробили, не соромно показати і порівняти із провідними університетами світу: з Великобританією, Шотландією, Португалією, Швецією. Ми рухаємося до касти елітних успішних університетів і досі не мали знакових брендових креативних складових, що показують не лише  рівень нашого випускника, але й рівень презентабельності ЗВО в цілому. Ми дослухалися до найкращих побажань і пропозицій іноземних колег і тепер маємо приємність презентувати ту маленьку частинку нашої роботи, над якою ми довго працювали», - наголошує Петро Савчук.

За словами ректора, обраний для логотипу колір індиго – це знак вишуканості, креативності, неповторності: «Я надіюсь, що сьогодні наш університет саме таким і є. Ми будемо намагатися усіх в цьому переконати. Тому ми розробили новий логотип, але залишили нашу довгу історію».

 

 

Крім того, нині відпрацьовується модель створення еко продукції, а згодом і відкриття сувенірного магазину з різноманітними виробами та маркуванням університету.

 

 

Своєю чергою, проректор із науково-педагогічної роботи Сергій Шимчук зазначив, що уся представлена сьогодні продукція та логотип - імплементовані рішенням Вченої ради Луцького НТУ, а тому офіційно можуть використовуватися і бути впізнаваним.

Проректор із науково-педагогічної роботи Олена Ковальчук розповіла, що робота над створенням ребрендингу почалася ще у 2018 році, коли університет виграв проект Британської ради. Поект заявлений як брендменеджмент університету, кінцевим продуктом якого має бути брендбук.

«Велика кількість людей була долучена до процесу. Ми працювали у команді, до якої увійшли студенти, викладачі, проектна група і кожен давав свої пропозиції та ініціативи. Була створена відбіркова комісія, за участі зовнішніх та внутрішніх експертів, представників ІТ та дизайнерських компаній. В результаті обрали три логотипи і визнання здобув той варіант, який ми сьогодні презентуємо. Ми вирішили уніфікувати продукцію, щоб вона була представлена як на візитівках, так і на сувенірній продукції і презентаціях, за використанням факультетів та кафедр», - каже Ковальчук.

Водночас, доцент кафедри туризму Світлана Сидорук розповіла про теорію бренду та ребрендингу, виклики часу та необхідність популяризувати продукт на ринку.

 

Студент кафедри дизайну та творець логотипу Дмитро Березюк поінформував про основне завдання його роботи та особливості, закладених у неї, сенсів.

 

 

«В нас було завдання створити логотип нашого університету і я вирішив взяти за основу те,  що може пов’язувати Луцьк, Волинь та Луцький НТУ між собою. На роботі можна побачити геральдичний герб Волині, символіку нинішнього промоційного логотипу міста Луцька, тобто ключ та вежу замка Любарта», - додав Березюк.

Натомість, завідувач кафедри менеджменту Наталія Вавдіюк розповіла про ідею зміни бренду Луцького НТУ: «Насамперед ми визначали проблематики університету, щоб зорієнтуватися, як бути впізнаваними на ринку. Так, була створена команда для формування нових креативних думок».

Основними цілями проекту, каже Вавдіюк, є: стратегія брендингу, концепція, впізнаваність та емоційна доступність із врахуванням позитивних емоцій.

Реалізація проекту включає чотири етапи: опитування першокурсників та старшокурсників. Загалом було задіяно більше 70% студентів Луцького НТУ. Також було здійснено оцінку архетипів ЗВО, формовано стратегію та проект бендбуку.

«Найвищою оцінкою реалізації бренду буде наша репутація, а це рейтинги у міжнародних виданнях, оцінка наукових робіт та оцінка роботодавців. Фактично, показуючи основні складові брендингу, ми задіюємо ті елементи, які передують процесу брендингу, а не просто представляємо логотип», - зазначає спікер.

Ілона Карпюк, інформаційний відділ Луцького НТУ

 

 

Фото - Олена Третяк.

Більшге фото тут:https://www.facebook.com/pg/LutskNationalTechnicalUniversity/photos/?tab=album&album_id=1498276480326397