Перейти до основного вмісту

Головні тенденції розвитку маркетингу і пов’язані з ними актуальні виклики підготовки здобувачів вищої освіти освітніх програм спеціальності 075 Маркетинг були у фокусі уваги виступів спікерів та дискусії учасників круглого столу «Розвиток та інтеграція маркетингових технологій в мовах змін бізнес-середовища». Захід організований кафедрою маркетингу та проведений 19 квітня 2024 року в онлайн форматі, в рамках проекту AccEnt "Прискорення інноваційної діяльності та підприємницької майстерності у закладах вищої освіти".

Спікерами круглого столу виступили стейкхолдери освітніх програм кафедри маркетингу, досвідчені маркетологи-практики.

Маркетинг Маркетинг


Грисюк Сергій, директор ТОВ «Радивилівмолоко» поділився результатами та висновками дослідження, спрямованого на ідентифікацію потреб споживачів молочної продукції. В подальшій дискусії доповідач наголосив на актуальності дослідження поведінки споживачів, яка має тенденцію до постійних змін і модифікацій, що обумовлює важливість оволодіння здобувачами вищої освіти дослідницькими компетентностями.

Маркетинг-директор агенції Partyzan Микола Жичук презентував дискусійну тему «Креативна економіка. Потенціал, тренди, Україна». Виступ викликав жваву дискусію щодо провідної ролі маркетингу у формуванні креативу.

Випускник спеціальності Маркетинг ЛНТУ, підприємець, інтернет-маркетолог Микола Волочай розповів про актуальну складову своєї професійної роботи, а саме про маркетинг відносин (CRM-маркетинг) як модель управління взаємовідносинами з клієнтами. Його презентація висвітлила перспективи підвищення ефективності роботи маркетолога на основі використання спеціалізованих комп’ютерних програм та онлайн сервісів для вирішення маркетингових завдань.

Маркетинг Маркетинг Маркетинг


Наталія Васількова, SMM-фахівчиня, здобувачка магістерського ступеня освітньої програми Маркетинг ЛНТУ також поділилася досвідом власної професійної роботи. Зокрема, у своїй презентації вона розповідала про те, як створювати короткі відеоролики, влоги, анімацію та інші формати відео. Багато уваги приділила таким складовим як ідеї, сценарії, реалізацію, монтаж відеоконтенту.

До продуктивної дискусії круглого столу також долучилися представники інших ЗВО. Зокрема, Інна Дейнага, завідувачка кафедри економіки та управління бізнесом Рівненського державного гуманітарного університету закликала стейкхолдерів розширювати та посилювати співпрацю з ЗВО, оскільки від цього напряму залежить якість підготовки здобувачів освітніх програм у сфері маркетингу та успішність професійної реалізації майбутнього фахівця.

Учасники круглого столу дійшли спільної думки, що в підготовці сучасних маркетологів потрібно багато уваги приділяти креативу, широкому впровадженню комп’ютерних програм і онлайн сервісів, орієнтованих на вирішення різноманітних маркетингових завдань.

Доцент кафедри маркетингу Олег КОВАЛЬЧУК