На запрошення кафедри будівництва та цивільної інженерії до здобувачів вищої освіти магістерського та бакалаврського рівня освітньої програми «Будівництво та цивільна інженерія» завітав партнер, роботодавець, засновник і співвласник багатьох компаній, бізнес-тренер Олег Рабочаускас.
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9762.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9777.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9778.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9779.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9789.jpeg)
Він розповів здобувачам, що приймати ефективні професійні рішення – це процес вдосконалення. Тільки зміни і тільки розвиток, які взаємно пов’язані, можуть забезпечити успіх.
Вивчаючи історію, фізику, математику тощо, здобувають тверді знання. Це основа, на цьому все стоїть. Це називається – важкі/тверді навички, Hardskills.
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9785.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9780.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9781.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9782.jpeg)
Інша сторона навчання, і дуже важлива, – це знання про себе, гнучкі навички: як розвивати особисті таланти, як тренувати свій емоційний інтелект, досягати поставлених цілей та, водночас, правильно комунікувати з іншими людьми. Що таке терпіння? Як приймати ефективні рішення? Емпатія та співчуття. Це - Soft skills.
В процесі проєктування, конструювання, програмування проходить розвиток через отримання знань не тільки через Hard skills, але й через Softskills. Потрібно розвивати уміння у проєктних підходах, командній роботі, емоційно-інтелектуальній діяльності, комунікативній компетентності.
Олег Рабочаускас наголосив на 5 аксіомах прознання:
1. Знання не можуть йти у відриві від реального життя.
2. Знання перетворюються у незнання без навиків та практики.
3. Якщо ви вивчили нове «слово», маєте знати, що з ним робити.
4. Доступ до знань сьогодні у вчителя і учня майже однаковий, відрізняє тільки досвід.
5. Учень повинен мати вибір з самого початку, але успіх приходить, коли він закінчується.
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9788.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9783.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9784.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9786.jpeg)
![ФАБД](/sites/default/files/inline-images/IMG_9787.jpeg)
Під час тренінгу були опрацьовані 5 ключів у розвитку емоційного інтелекту EQ:
1. Усвідомлення власних емоцій (змінюйся).
2. Уміння будувати стосунки (успіх забезпечується від знань – 15%, а 85% від стосунків з іншими).
3. Самомотивація (щастя).
4. Усвідомлення чужих емоцій (знання об’єкту).
5. Управління емоціями (задоволення власних та чужих потреб).
Тренінг спонукав замислитись кожного присутнього, адже усі мріють бути успішними…
Кафедра БЦІ