21 жовтня 2022 року на кафедрі маркетингу ЛНТУ відбулася знакова подія – успішно проведено ІX Міжнародну науково-практичну конференцію здобувачів та молодих вчених «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення».
![Фото](/sites/default/files/inline-images/5A1328E8-F57B-41A1-BC60-C14CEF6F88B2.png)
До наукового заходу долучилися як вітчизняні, так і зарубіжні науковці. Зокрема, були заслухані доповіді науковців – представників провідних вітчизняних наукових шкіл маркетингу. Жваві дискусії обумовили виступи науковців Польщі, Литви, Угорщини, у яких, зокрема, висвітлювалися питання посилення інтеграції українського бізнесу у європейські ринки.
![Фото](/sites/default/files/inline-images/21B31B34-6ECF-407E-A3FD-26F3DF44C422.png)
![Фото](/sites/default/files/inline-images/B8527220-40B1-4AEA-8331-C6CFE534ECA4.png)
Також у конференції прийняли участь представники наукових кіл маркетингу з Молдови, Португалії. Хорватії. Доповіді спікерів стосувалися як проблем здійснення маркетингу вітчизняним бізнесом в умовах збройної агресії проти України, так і вцілому актуальних трендів розвитку маркетингу на сучасному етапі функціонування бізнесу.
![Фото](/sites/default/files/inline-images/984C8A99-820A-411D-ACA9-E6FBB61F3F90.png)
Крім того, значну увагу було приділено питанням зростання ролі у маркетинговій діяльності Інтернет комунікацій та цифрових технологій. Загалом, своїми науковими напрацюваннями поділилися біля 100 вітчизняних і зарубіжних науковців та здобувачів вищої освіти.
![Фото](/sites/default/files/inline-images/6294651A-8A0E-4548-A322-1020213214CB.png)