Перейти до основного вмісту


21 жовтня 2022 року на кафедрі маркетингу ЛНТУ відбулася знакова подія – успішно проведено ІX Міжнародну науково-практичну конференцію здобувачів та молодих вчених «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення».

Фото



До наукового заходу долучилися як вітчизняні, так і зарубіжні науковці. Зокрема, були заслухані доповіді науковців – представників провідних вітчизняних наукових шкіл маркетингу. Жваві дискусії обумовили виступи науковців Польщі, Литви, Угорщини, у яких, зокрема, висвітлювалися питання посилення інтеграції українського бізнесу у європейські ринки.

ФотоФото


Також у конференції прийняли участь представники наукових кіл маркетингу з Молдови, Португалії. Хорватії. Доповіді спікерів стосувалися як проблем здійснення маркетингу вітчизняним бізнесом в умовах збройної агресії проти України, так і вцілому актуальних трендів розвитку маркетингу на сучасному етапі функціонування бізнесу.

Фото


Крім того, значну увагу було приділено питанням зростання ролі у маркетинговій діяльності Інтернет комунікацій та цифрових технологій. Загалом, своїми науковими напрацюваннями поділилися біля 100 вітчизняних і зарубіжних науковців та здобувачів вищої освіти.

Фото