Перейти до основного вмісту

Студенти ЛНТУ активно долучилися до конкурсу на створення логотипу для КП «Волиньприродресурс». Ініціатором конкурсу став директор комунального підприємства із видобутку корисних копалин та розроблення кар’єрів Анатолій Капустюк, який мотивував молодь гідною грошовою винагородою за найкращий проект.

Минулого тижня здобувачі освіти різних спеціальностей та різних курсів мали нагоду представити та відстояти власні творчі ідеї перед відбірковою комісією. Сьогоднішній день ознаменувався фінальним етапом конкурсу, коли конкурсанти почули ім’я автора найкращого проекту.

конкурсконкурсконкурсконкурс

Подякувала студентам за активність та цікаві, творчі, креативні і нестандартні підходи у виконанні завдання ректор ЛНТУ Ірина Вахович. Вона наголосила, що організатор конкурсу Анатолій Капустюк самостійно визначався із кращим проектом, враховуючи усі особливості подальшого використання логотипу. А відтак, приємно відзначити, що студенти проявили особливу відповідальність, активність і творчість, ставши учасниками ініціативи.

конкурсконкурсконкурсконкурс

Своєю чергою, Анатолій Капустюк зауважив, що побачив багато цікавих ідей, утім змушений був обрати один варіант. Найбільшу його прихильність здобув проект студентки спеціальності Дизайн Марії Ковальчук.

Автор конкурсу додав, що важливо було вдало опрацювати кольорову гаму  та усі елементи логотипу, аби згодом він ідеально пасував під брендбук та подальшу розробку брендованої продукції. Тож разом з Марією, вони попрацювали над вдосконаленням її ідеї.

конкурсконкурс

 

конкурсконкурсконкурс

Водночас, Анатолій Капустюк відзначив ще два студентських проекти. Ідеї цих логотипів уже не зможуть бути реалізовані в рамках іміджевої стратегії підприємства, однак і залишити без уваги авторів проектів, ініціатор конкурс у не зміг. Тож призерами конкурсу також стали студентка спеціальності Дизайн Анастасія Шинкар та студент спеціальності Маркетинг Артур Мішаков.

конкурсконкурсконкурсконкурсконкурсконкурсконкурс

Таким чином, обравши кращі роботи та переможний проект, Анатолій Капустюк одразу ж виконав і свою обіцянку – перерахував на рахунок переможців конкурсу винагороду. Як і оголошувалося, 10 тисяч гривень отримала переможниця конкурсу. Заохочувальні винагороди у сумі по 2 тисячі гривень отримали призери.

Продовженням конкурсу стане його новий етап – розроблення брендованої продукції. Презентувати свої макети зможуть усі учасники конкурсу, використовуючи уже затверджений логотип підприємства. Відповідно, автори кращих робіт також отримають гідні винагороди та можливість продовжувати співпрацю із КП «Волиньприродресурс». На виконання завдання студенти мають два тижні і уже 24 травня презентуватимуть власні напрацювання.

конкурсконкурсконкурсконкурс