Перейти до основного вмісту

12 травня 2023 року кафедра маркетингу організувала та провела V Всеукраїнську конференцію «Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій». Захід відбувся в онлайн форматі. На конференції виступили, науковці та практики маркетингу, представники органів влади, здобувачі вищої освіти ОП Маркетинг та школярі – майбутні абітурієнти.

Маркетинг

Тематика досліджень, які були заслухані на конференції, охопила досить широкий спектр важливих маркетингових завдань.

Зокрема, Вікторія Левчук, заступник голови Волинської облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO)  виступила з темою «Вплив цифрових інструментів маркетингу в бізнесі на розвиток регіону», у якій поінформувала про результати впровадження цифрових сервісів для громадян і бізнесу, а також анонсувала впровадження нових, затребуваних цифрових продуктів, реліз яких відбудеться найближчим часом.

Маркетинг

Підприємець, SMM спеціалістка Ірина Гаранчевська поділилася власними спостереженнями щодо сучасних трендів в SMM. Її доповідь була досить насичена та добре структурована, тому отримала відгуки аудиторії.

МаркетингМаркетингМаркетинг


Head of Marketing компанії IT Space Наталія Сахарчук презентувала власне дослідження на тему «Етичні межі маркетингу. Як не потрапити у скандали, або виходити з них з репутаційними бонусами», у якому привернула увагу до досить неоднозначного використання маркетологами контроверсійних тем і підходів.

МаркетингМаркетинг


Доцентка Людмила Шостак презентувала власне бачення особливостей становлення особливих видів маркетингу в умовах воєнного часу та цифрового середовища. Жваве обговорення викликали такі озвучені доповідачкою види маркетингу як воєнний та волонтерський.

Маркетинг


Media buyer, здобувач освітнього рівня PhD освітньої програми Маркетинг Ілля Ковтонюк у доповіді висвітлив тему впливу сучасних викликів на таргетовану рекламу.

Маркетинг

Здобувачка магістерського освітнього рівня ОП Маркетинг Богдана Некритюк провела дослідження ринку кіберспорту і представила присутнім доповідь на тему «Розвиток ринку кіберспорту та його можливості для маркетингу».

Маркетинг

Керівник відділу аналітики компанії Сиріус медіа Олександр Білецький на основі статистичних даних розповів про вплив глобальних викликів на динаміку медіа реклами в Україні.

МаркетингМаркетинг


Дуже хороший рівень науково-практичних досліджень продемонстрували свої виступом учні КЗ Луцька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 Пікалюк Іванна, Попешова Дарʼя та Строка Софія, які своє перше спільне дослідження спрямували на вивчення аспектів роботи та важливі складові маркетингу крізь призму поглядів молоді.

МаркетингМаркетинг


Кафедра маркетингу ЛНТУ висловлює щиру вдячність усім учасникам конференції за активну увагу до науково-практичних проблем маркетингу та запрошує до подальшої співпраці!

Кафедра маркетингу