12 травня 2023 року кафедра маркетингу організувала та провела V Всеукраїнську конференцію «Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій». Захід відбувся в онлайн форматі. На конференції виступили, науковці та практики маркетингу, представники органів влади, здобувачі вищої освіти ОП Маркетинг та школярі – майбутні абітурієнти.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1133.jpeg)
Тематика досліджень, які були заслухані на конференції, охопила досить широкий спектр важливих маркетингових завдань.
Зокрема, Вікторія Левчук, заступник голови Волинської облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) виступила з темою «Вплив цифрових інструментів маркетингу в бізнесі на розвиток регіону», у якій поінформувала про результати впровадження цифрових сервісів для громадян і бізнесу, а також анонсувала впровадження нових, затребуваних цифрових продуктів, реліз яких відбудеться найближчим часом.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1136.jpeg)
Підприємець, SMM спеціалістка Ірина Гаранчевська поділилася власними спостереженнями щодо сучасних трендів в SMM. Її доповідь була досить насичена та добре структурована, тому отримала відгуки аудиторії.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1134.jpeg)
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1135.jpeg)
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1142.jpeg)
Head of Marketing компанії IT Space Наталія Сахарчук презентувала власне дослідження на тему «Етичні межі маркетингу. Як не потрапити у скандали, або виходити з них з репутаційними бонусами», у якому привернула увагу до досить неоднозначного використання маркетологами контроверсійних тем і підходів.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1138.jpeg)
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1137.jpeg)
Доцентка Людмила Шостак презентувала власне бачення особливостей становлення особливих видів маркетингу в умовах воєнного часу та цифрового середовища. Жваве обговорення викликали такі озвучені доповідачкою види маркетингу як воєнний та волонтерський.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1140.jpeg)
Media buyer, здобувач освітнього рівня PhD освітньої програми Маркетинг Ілля Ковтонюк у доповіді висвітлив тему впливу сучасних викликів на таргетовану рекламу.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1139.jpeg)
Здобувачка магістерського освітнього рівня ОП Маркетинг Богдана Некритюк провела дослідження ринку кіберспорту і представила присутнім доповідь на тему «Розвиток ринку кіберспорту та його можливості для маркетингу».
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1141.jpeg)
Керівник відділу аналітики компанії Сиріус медіа Олександр Білецький на основі статистичних даних розповів про вплив глобальних викликів на динаміку медіа реклами в Україні.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1143.jpeg)
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1144.jpeg)
Дуже хороший рівень науково-практичних досліджень продемонстрували свої виступом учні КЗ Луцька ЗОШ І-ІІІ ступенів № 17 Пікалюк Іванна, Попешова Дарʼя та Строка Софія, які своє перше спільне дослідження спрямували на вивчення аспектів роботи та важливі складові маркетингу крізь призму поглядів молоді.
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1145.png)
![Маркетинг](/sites/default/files/inline-images/IMG_1146.png)
Кафедра маркетингу ЛНТУ висловлює щиру вдячність усім учасникам конференції за активну увагу до науково-практичних проблем маркетингу та запрошує до подальшої співпраці!
Кафедра маркетингу