В ЛНТУ відбувся семінар-практикум із цифрових компетентностей
Невід’ємною складовою організації та проведення освітнього процесу і наукової роботи, особливо в умовах воєнного часу, є використання цифрових технологій. Так, 4 січня 2023 року з метою здобуття додаткових компетентностей у сфері цифрових технологій для аспірантів, магістрантів освітніх програм «Економіка» зі спеціальності 051 Економіка, а також викладачів, які забезпечують освітній процес за цими програмами, було організовано семінар-практикум на тему «Практичні аспекти використання цифрових технологій в освітньо-науковому процесі», який провів Віталій Кабак, к.пед.н., доцент, завідувач кафедри цифрових освітніх технологій ЛНТУ.
![ФОТО](/sites/default/files/inline-images/1_14.png)
Було розглянуто багато цікавих питань, що стосуються розвитку цифрового інтелекту на основі концепцій цифрового громадянства, цифрової творчості, цифрового підприємництва тощо.
![ФОТО](/sites/default/files/inline-images/2_12.png)
У якості прикладу використання цифрових технологій у сфері освіти було взято цифрове осв
![ФОТО](/sites/default/files/inline-images/3_10.png)
ітнє середовище ЛНТУ, яке містить компоненти для різних груп користувачів: здобувачів, викладачів, працівників університету, зовнішніх користувачів.
Детально розглянути переваги застосування в освітньо-науковому процесі платформи дистанційного навчання Moodle, зокрема особливості її використання в ЛНТУ.
![ФОТО](/sites/default/files/inline-images/5_5.png)
Як альтернативу Moodle розглянули переваги використання веб-додатку Google – системи Google Classroom для організації навчально-наукового процесу.
Також слухачі мали можливість потренуватися виконувати практичні завдання, використовуючи засоби візуалізації системи LearningApps.
![ФОТО](/sites/default/files/inline-images/6_5.png)
![ФОТО](/sites/default/files/inline-images/7_4.png)
Також освоїли основи використання цифрового сервісу Jamboard для організації командної роботи над спільними проектами чи завданнями в освітнього-науковій чи практичній сферах.
Також розглянуто переваги використання цифрових технологій візуалізації результатів навчально-наукової чи практичної роботи за допомогою платформи графічного дизайну Canva.
Виділено важливу роль соціальних мереж для цифровізації освітньо-наукового процесу, зокрема наведено приклади їх використання для цих цілей в ЛНТУ.
Зауважено, що, враховуючи негативні наслідки війни в нашій країні, дедалі зростатиме кількість осіб, які потребуватимуть організації інклюзивного цифрового освітнього середовища. Проведено огляд основних цифрових технологій, які можуть використовуватися для цих цілей.
![ФОТО](/sites/default/files/inline-images/9_3.png)
![ФОТО](/sites/default/files/inline-images/10_1.png)
Також у процесі дискусії було обговорено багато актуальних питань використання цифрових технологій в освітньо-науковому процесі в умовах воєнного стану.
Дякуємо Віталію Кабаку за здобуті додаткові практичні компетентності щодо цифровізації освітньо-наукового процесу у сфері економіки, які стануть у нагоді нашим здобувачам і викладачам.
Завідувач кафедри економіки
Олександр Шубалий