Перейти до основного вмісту

В ЛНТУ відбувся семінар-практикум із цифрових компетентностей

Невід’ємною складовою організації та проведення освітнього процесу і наукової роботи, особливо в умовах воєнного часу, є використання цифрових технологій. Так, 4 січня 2023 року з метою здобуття додаткових компетентностей у сфері цифрових технологій для аспірантів, магістрантів освітніх програм «Економіка» зі спеціальності 051 Економіка, а також викладачів, які забезпечують освітній процес за цими програмами, було організовано семінар-практикум на тему «Практичні аспекти використання цифрових технологій в освітньо-науковому процесі», який провів Віталій Кабак, к.пед.н., доцент, завідувач кафедри цифрових освітніх технологій ЛНТУ.

ФОТО

Було розглянуто багато цікавих питань, що стосуються розвитку цифрового інтелекту на основі концепцій цифрового громадянства, цифрової творчості, цифрового підприємництва тощо.

ФОТО

У якості прикладу використання цифрових технологій у сфері освіти було взято цифрове осв

ФОТО

ітнє середовище ЛНТУ, яке містить компоненти для різних груп користувачів: здобувачів, викладачів, працівників університету, зовнішніх користувачів.

Детально розглянути переваги застосування в освітньо-науковому процесі платформи дистанційного навчання Moodle, зокрема особливості її використання в ЛНТУ.

ФОТО

Як альтернативу Moodle розглянули переваги використання веб-додатку Google – системи Google Classroom для організації навчально-наукового процесу.

Також слухачі мали можливість потренуватися виконувати практичні завдання, використовуючи засоби візуалізації системи LearningApps.

ФОТО

ФОТО

Також освоїли основи використання цифрового сервісу Jamboard для організації командної роботи над спільними проектами чи завданнями в освітнього-науковій чи практичній сферах.

Також розглянуто переваги використання цифрових технологій візуалізації результатів навчально-наукової чи практичної роботи за допомогою платформи графічного дизайну Canva.

ФОТО

Виділено важливу роль соціальних мереж для цифровізації освітньо-наукового процесу, зокрема наведено приклади їх використання для цих цілей в ЛНТУ.

Зауважено, що, враховуючи негативні наслідки війни в нашій країні, дедалі зростатиме кількість осіб, які потребуватимуть організації інклюзивного цифрового освітнього середовища. Проведено огляд основних цифрових технологій, які можуть використовуватися для цих цілей.

ФОТО

ФОТО

Також у процесі дискусії було обговорено багато актуальних питань використання цифрових технологій в освітньо-науковому процесі в умовах воєнного стану.

Дякуємо Віталію Кабаку за здобуті додаткові практичні компетентності щодо цифровізації освітньо-наукового процесу у сфері економіки, які стануть у нагоді нашим здобувачам і викладачам.

Завідувач кафедри економіки

Олександр Шубалий