Перейти до основного вмісту

Вишиванка як «musthave» сьогодні

1 квітня 2015 року студенти факультету бізнесу груп МК-31, МО-41 та МКсз-11 відвідали підприємство ПрАТ «Едельвіка» разом з доцентами кафедри менеджменту та маркетингу Наталією Василик та Нелею Герасимяк.

Комерційний директор підприємства розповіла про особливості його роботи, зокрема про асортиментну політику, розробку нових товарів, систему постачання та збуту, а також цінову політику підприємства. До екскурсії долучився начальник виробництва, який демонстрував роботу цехів та дільниць. Ознайомившись із технологічними процесами на підприємстві, студенти змогли цілісно сформувати уявлення про те, як виготовляється тканина та одяг. Вдале стратегічне бачення власниками необхідності активізації виробництва товарів національного характеру дозволило підприємству за останні 2 роки на фоні кризової ситуації не лише зберегти обсяги реалізації, а і досягти відчутного зростання.

Коментарі про екскурсію залишила студентка групи МО-41 Тетяна Коваль: «Екскурсія сподобалась! Ми побачили виробничий процес від стадії розробки до моменту відправлення на  продаж. Здавалося б, на перший погляд невелике підприємство – але має такі потужності, таке обладнання».

Враженнями поділилася і студентка заочної форми навчання напряму підготовки «Маркетинг» Аліна Ковальчук: «Як виявилося, до 2001 року основним видом діяльності фірми була оптова торгівля текстильними та галантерейними матеріалами. ПрАТ «Едельвіка» найбільший виробник декоративних тканин в Україні. Горді тим, що в Луцьку є така швейна фірма, яка зарекомендувала себе як надійний партнер на внутрішньому та міжнародному ринках. Поспілкувавшись із працівниками фірми, стало зрозуміло, що всі ткані вироби виготовляються якісно та з любов’ю. Вважаю, що набуті теоретичні знання з курсу «Маркетинг» було вдало підкріплено на практиці».

Неля Герасимяк,
заступник декана факультету бізнесу

Наталія Василик,
доцент кафедри менеджменту та маркетингу