Перейти до основного вмісту

Як зберегти особистість в умовах війни? Студенти ЛНТУ поділилися думками.

Матеріал

Вадим Солоха:ФОТО

Як на мене, найважливіше для кожного з нас зараз – залишатись собою, тобто людиною. Якщо тобі є що їсти, поділись з тим, у кого нема. Якщо тобі є що одягти, поділись з тим, у кого мало одягу. Якщо твоя психіка у нормі, але ти бачиш, що інша людина має емоційну нестабільність, допоможи їй впоратися – підтримай, підбадьорюй її, допоможи вибратись з емоційної ями, будь з нею, будь поряд, дай зрозуміти, що вона не одна. Коротше кажучи: якщо тобі легше, намагайся допомогти тому, кому тяжче – матеріально, морально, психологічно чи будь-якого іншого роду допомога. Наразі, самобренд – це в більшій мірі допомога і підтримка.

У теперішніх умовах, коли в нашій країні триває війна, безліч послуг та товарів стали не такими актуальними, як були до цього. В той же час, з’явились товари першої необхідності або, наприклад, психологічна підтримка для людей, які побачили на власні очі вбивства або почули вибухи і від цього їхня емоційна стабільність була порушена.

Кожен з нас, так чи інакше, постраждав від війни; вона зачепила без виключень усіх. Українці зараз масово допомагають одне одному чим можуть, хто у чому компетентний. Як показали реалії, треба іноді закривати очі на власні вигоди та інтереси, деколи просто пригостити чаєм, їжею, іншою продукцією, яку ти виготовляєш, розділити з людиною квартиру, власний простір і т.п.

Якщо коротко, наш обов’язок – допомогти всім, чим можеш.

Христина Мул:

ФОТО

Наше суспільство перетнуло точку неповернення, адже світ більше ніколи не буде такий, як раніше. Настав період, коли всьому людству потрібно обдумувати і змінювати свої цінності. У свою чергу, всі українці нині  ніби на пороховій бочці, адже на наші землі прийшла війна і ніхто не знає, що сьогодні чи завтра зробить наш ворог, що буде його наступною ціллю. Для того, щоб перемогти ворога – потрібно кожному українцю тримати свій фронт, адже в такий не простий для нас час для кожного знайдеться робота.

Зараз кожен українець на своєму місці, робить те, що вміє і що може. Щодня безліч людей слідкують за новинами у країні, навіть ті, хто раніше не приділяв цьому значної уваги. Багатьом із нас доведеться починати все життя з нуля. Цим я хочу сказати, що на мою думку, починати формувати самобренд можна будь-коли, навіть під час війни, якщо твої знання і вміння зараз дуже необхідні і ти можеш багато чого зробити для свого народу. Завжди знайдуться однодумці та люди, які тебе підтримають, головне розуміти чи це те, чого ти дійсно хочеш і якщо тобі вдасться це зробити чи будеш ти продовжувати цим займатися у мирний час.

Якщо твій фах зараз цінний, то це допоможе тобі швидше сформувати свій бренд як професіонала. Якщо твої вміння зараз не є критично важливими, то ти можеш розвивати їх та шукати свою цільову аудиторію, а у мирний час знайти своє місце і формувати бренд, який допоможе розвиватися Україні у будь-якій із сфер діяльності. Також у період воєнного стану ти можеш переосмислити своє життя та цінності, віднайти себе і ту діяльність, якою ти хочеш займатися в майбутньому, сферу у якій ти будеш розвиватися.

Андрій Конон:

ФОТО

Саме зараз реалізовувати себе як спеціаліста є складною справою через нестачу ресурсів, як матеріальних так і духовних, через не спроможність вільно і повністю  використовувати всі можливості, також через те, що в країні немає ніякої стабільності.

Зараз важливим є волонтерство, адже багато поглядів спрямовані на нього і реалізовувати себе як спеціаліста краще в цьому напрямку!

Також важливим зараз є розвиток власних брендів в умовах воєнного стану, адже саме зараз з нашого ринку пішло багато російських брендів, тому створення і просування власних - хороша ідея і можливість зарекомендувати себе як автора та засновника сильного українського бренду.

Ірина Воєвода:

ФОТО

Україна-це ми і кожен із нас творить її історію, сьогодення і майбутнє. Український бізнес щодня допомагає розвиватись нашій країні. У складні часи війни вони стали тими, хто підтримує українську армію фінансово, шукає житло для переселенців, шиє для наших хлопців спорядження та одяг, забезпечує їжею, а хтось і сам пішов захищати країну. Прикладом такого бізнесу може бути український взуттєвий бренд Kachorovska, який раніше створював стильне жіноче взуття.  Зараз вони спрямували сили свого виробництва для допомоги українській армії та пошиття берців для наших бійців. Також відкриваються заклади української кухні. Зі смачнющим борщем, який найкраще готують тільки наші люди. Дизайнери закуповують для колекцій синю й жовту тканину. Українки роблять патріотичний манікюр. Вперше топ 100 пісень по Україні в Apple Music - це майже всі рідною солов‘їною, скільки зараз наших чудових музикантів співають та пишуть музику для підняття духу народу! Так багато людей переходять на українську мову! Зірки, політики, блогери. І не з примусу, а тому, що це громадянська позиція і вони хочуть цього щиро й від душі! А щоб виразити захоплення нашими захисниками взагалі навіть слів не придумали! Вони найкращі, справжні герої в наших ЗСУ!

Це все, на мою думку, формування самобренду в Україні зараз! Усі власники бізнесу вже сформували свій самобренд, підтримуючи економіку. Усі наші люди, які щиро допомагають чим можуть, уже сформували свій український самобренд!

Весь світ назавжди запам‘ятає, які ми УКРАЇНЦІ! Тепер фраза «Я з України» звучатиме надзвичайно гордо та сприйматиметься з величезною повагою в кожному куточку світу!

Марина Шульга:

ФОТО

Сьогодення формує та встановлює абсолютно нові умови й норми для реалізації особистості як у бізнесі, кар’єрі, так і в особистому житті. А втім, навіть у суворих умовах воєнного стану в країні можливо створити ефективний персональний бренд, щоб наш образ ( вигляд, поведінка тощо) у свідомості інших людей був зразковим та генерував додаткову корисність, вигоду для обох сторін - об’єкта і суб’єкта бренду.

Формування самобренду в умовах воєнного стану, безумовно, буде тісно і напряму пов’язане з війною: інформаційним простором, меседжами про стан подій для соціуму, активізації громадського руху, волонтерства тощо. Однак, якщо нам вдається закріпити персональний бренд і за таких критичних умов, то у подальшому для його розвитку або зміни не виникатиме значних перепон і у нас буде можливість вдало презентувати себе у будь-якому користувацькому середовищі.

Безумовно, багато громадян нашої країни досить вдало сформували свій бренд та яскраво заявили про себе, не зважаючи на жорсткі умови воєнного стану.

Такий успіх спостерігається, тому що основна мета такого самобрендингу - гуманізм, допомога, єднання. Варто зауважити, що нині вся українська нація, її культура та історія стали найпопулярнішим брендом світового масштабу та у всіх його проявах. Наше завдання - усіма зусиллями підтримувати таке ставлення до нашого народу, в яких умовах ми не перебували б.