Перейти до основного вмісту

28 березня 2023 року декан факультету цифрових, освітніх та соціальних технологій Галина Герасимчук та завідувач кафедри фізичної культури, спорту та здоров’я Володимир Ковальчук на запрошення директора Зінчука Володимира відвідали Горохівський ліцей №2 Горохівської міської ради Луцького району. 

На спільне засідання педагогічної ради, науково-методичної ради освітнього закладу та клубу директорів шкіл Горохівської громади, крім директорів закладів, педагогічних працівників, були запрошені представники влади та органів місцевого самоврядування Горохівської громади, Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти та журналісти.

ФЦОСТ

Організатором заходу виступив Горохівський ліцей №2, який представив підсумки дослідно-експериментальної роботи колективу «Шляхи формування мотивації навчальної діяльності здобувачів освіти в умовах інноваційного освітнього середовища» за науковим консультуванням Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти.

ФЦОСТ

В роботі заходу представники університету виступили з питанням «Забезпечення ефективності співпраці закладу вищої освіти та закладу загальної середньої освіти». Декан зазначила: «Сучасне реформування освіти вимагає партнерських програм шкіл із закладами вищої освіти. Саме в школі закладають необхідну основу для того, щоб молода людина стала спершу успішним студентом, а згодом – висококваліфікованим професіоналом, затребуваним в обраній галузі». 
 

ФЦОСТ

Згідно з дослідженням, проведеним Державноюслужбою якості освіти України наприкінці 2020 року, серед чинників, які найбільше впливають на якість освіти, на думку експертів, директорів, учителів та батьків, є:

• співпраця між учасниками освітнього процесу;

• безпечне для дітей середовище (відсутність булінгу/ цькування або дискримінації за ознакою статі, релігії, доходів родини, місця проживання тощо). А сьогодення добавило найбільш цінний чинник – безпеку здоров’я та життя учасників освітнього процесу.

• кваліфікація педагогічних працівників та комфортне психологічне середовище.

Для досягнення вищих результатів у навчанні закономірно мають певні фактори спонукати учнів до посилення їх діяльності, яка б допомагала здобувачам освіти формувати стійкі навички спільної роботи, цілеспрямованої колективної взаємодії (навіть в умовах віддаленого, тобто дистанційного, навчання). Безперечно, це широке поле для роботи всіх освітян, починаючи з початкової школи,продовжуючи базовою й старшою і далі вищою освітою.

ФЦОСТ

В ході обговорення намітили шляхи співпраці міжзакладами, що дасть змогу відкрити нові можливості для професійного зростання педагогів, обміну знаннями та досвідом, впровадження інновацій в освітній процес, спільної роботи та залучення учнів до наукової та дослідницької діяльності, а також для полегшення самовизначення випускників закладів середньої освіти.

ФЦОСТФЦОСТ


Галина Герасимчук, декан ФЦОСТ