Перейти до основного вмісту

Досвідом досягнення успіху поділився зі студентами
керівник відділу маркетингу СП ТОВ «Модерн-Експо»

2 квітня 2015 року студенти груп МК-41, МКс-21 та МО-41 під керівництвом доцента кафедри менеджменту та маркетингу Ковальчука Олега Володимировича відвідали з ознайомлювальною екскурсією одне з провідних промислових підприємств Луцька – СП ТОВ «Модерн-Експо».

Екскурсію проводив керівник відділу маркетингу підприємства Микола Жичук – спеціаліст, який досконало володіє знаннями ринку рітейлу та торговельного обладнання. Екскурсія розпочалася з перегляду відеопрезентації підприємства, що розкривала етапи його становлення та описувала перспективи розвитку.

Зокрема, студентів зацікавив розподіл функцій у відділі, наявні вакансії у підрозділі, системи мотивації працівників, можливості стажування та проходження практики на СП ТОВ «Модерн-Експо».

Оглядова частина екскурсії розпочалася зі знайомства з адміністративним офісом компанії, який побудований за принципом «відкритого простору» – просторих офісних кімнат, розділених прозорими перегородками, за якими відбувалася розмірена робота працівників.

Наступною «зупинкою» екскурсії був виставковий зал (шоу-рум), у якому представлені зразки продукції підприємства. Розстановка торгівельного обладнання у виставковому залі цілком відповідала умовам її розташування у супермаркетах різних форматів, що допомагає клієнтам робити ефективний вибір.

Знайомство з виробничими підрозділами відбувалося у відповідності з послідовними етапами самого виробничого процесу – від ділянок, де здійснюються заготівельні роботи, до цехів фарбування і складання готових виробів. Також студенти побували і у складських приміщеннях, де робота організована за найновітнішими логістичними принципами.

На завершення зустрічі Микола Жичук поділився з студентами досвідом успішного навчання. Зокрема, він порадив студіюючій молоді велику увагу приділяти вивченню іноземних мов, постійно розвивати себе та освоювати новітні інформаційні технології.

Олег Ковальчук,
доцент кафедри менеджменту
та маркетингу