Не секрет, що сучасний абітурієнт при здійсненні вибору вищого навчального закладу керується різними міркуваннями. Одні відразу цілеспрямовано віддають перевагу столичним вишам та престижним вищим учбовим закладам у вітчизняних наукових центрах, інші – «закидають» документи в приймальні комісії різних навчальних закладів, з надією на традиційний «авось» – потрапляння на навчанняза кошти державного замовлення. При цьомуне важливо ким бути – космонавтом чи економістом. Головне – бюджетне місце. Існує навіть категорія абітурієнтів, котра не може чітко сформулювати на яку конкретну спеціальність подає вступні документи і т. п.
Тому задача ВУЗів, на сучасному етапі набору абітурієнтів, полягає не лишев організації «потокового конвеєра» з числа абітурієнтів, а в першочерговому відборі «якісних кадрів». При цьому йдеться не лише про конкурентну боротьбу за абітурієнта з високими балами, а про необхідність якісного формування в молодої людини бачення свого майбутнього, представити їй «дорожню карту» свідомого вибору майбутнього фаху. Тому в організації профорієнтаційної роботи краще раз прийти, побачити і почути, ніж лише слухати. Саме таким принципом керуються на факультеті бізнесу.
![Schola 1](http://economosvita.lntu.edu.ua/images/stories/thumbnails/images-Logo-Schola_1-120x200.jpg)
Так, 17 вересня2015 р.в гостідо факультету завітали учні одинадцятих класів НВК «Гімназія № 14» імені В. О. Сухомлинського зі своїми педагогами. Принагідно слід зауважити, що цей навчальний заклад входить до десятки найкращих у Волинській області. Традиційна гостинність по відношенню до гостей факультету була підтримана колективом кафедри менеджменту та маркетингу. Професор В. О. Морохова разом із дружнім колективом кафедри влаштували учням чайну церемонію з солодким столом. Це суттєво зблизило школярів та викладачів й студентів у процесі спілкування.
Перед гостями виступив заступник декана факультету бізнесу Ю. Г. Фесіна з короткою презентацією структури факультету, його спеціальностей, переваг та можливостей навчання й проведення дозвілля. Згодом професор В. О. Морохова розповіла учням та педагогам про перспективи навчання на спеціальностях «Менеджмент» та «Маркетинг». Досить детально про своє студентське життя розповіли магістри – маркетолог Ольга Фоміна та менеджер Максим Недбайло. Основне послання школярам – не боятися труднощів та невідомого, вперто долати перешкоди та саморозвиватися.
Досить тепло зустріли гімназисти своїх колишніх колег – випускників гімназії, а ниністудентів-першокурсників спеціальності «Економіка підприємства» Андрія Бартошука та Богдана Цюрняка. Хлопці поділилися враженнями від перших тижнів навчанняв технічному університеті.
Учні гімназії та педагоги змогли отримати відповіді на питання, які їх цікавили. В ході проведення дружньої зустрічі гості переглянули короткометражний фільм комедійного жанру про факультет.
Наприкінці перебування делегації НВК «Гімназія № 14» імені В. О. Сухомлинськогона факультеті бізнесу було проведено екскурсії аудиторним фондом факультету. Гімназисти були вражені станом організації умов для навчання в модернізованих аудиторіях факультету.
Зустріч промайнула як одна мить, а викладачі побажали, щоб такою ж була мить розтавання з гостями і висловили сподівання побачити їх в якостістудентів факультету бізнесу.
Юрій Фесіна,
заступник декана факультету бізнесу