Перейти до основного вмісту

Schola 2Не секрет, що сучасний абітурієнт при здійсненні вибору вищого навчального закладу керується різними міркуваннями. Одні відразу цілеспрямовано віддають перевагу столичним вишам та престижним вищим учбовим закладам у вітчизняних наукових центрах, інші – «закидають» документи в приймальні комісії різних навчальних закладів, з надією на традиційний «авось» – потрапляння на навчанняза кошти державного замовлення. При цьомуне важливо ким бути – космонавтом чи економістом. Головне – бюджетне місце. Існує навіть категорія абітурієнтів, котра не може чітко сформулювати на яку конкретну спеціальність подає вступні документи і т. п.

Тому задача ВУЗів, на сучасному етапі набору абітурієнтів, полягає не лишев організації «потокового конвеєра» з числа абітурієнтів, а в першочерговому відборі «якісних кадрів». При цьому йдеться не лише про конкурентну боротьбу за абітурієнта з високими балами, а про необхідність якісного формування в молодої людини бачення свого майбутнього, представити їй «дорожню карту» свідомого вибору майбутнього фаху. Тому в організації профорієнтаційної роботи краще раз прийти, побачити і почути, ніж лише слухати. Саме таким принципом керуються на факультеті бізнесу.

Schola 1

Так, 17 вересня2015 р.в гостідо факультету завітали учні одинадцятих класів НВК «Гімназія № 14» імені В. О. Сухомлинського зі своїми педагогами. Принагідно слід зауважити, що цей навчальний заклад входить до десятки найкращих у Волинській області. Традиційна гостинність по відношенню до гостей факультету була підтримана колективом кафедри менеджменту та маркетингу. Професор В. О. Морохова разом із дружнім колективом кафедри влаштували учням чайну церемонію з солодким столом. Це суттєво зблизило школярів та викладачів й студентів у процесі спілкування.

Перед гостями виступив заступник декана факультету бізнесу Ю. Г. Фесіна з короткою презентацією структури факультету, його спеціальностей, переваг та можливостей навчання й проведення дозвілля. Згодом професор В. О. Морохова розповіла учням та педагогам про перспективи навчання на спеціальностях «Менеджмент» та «Маркетинг». Досить детально про своє студентське життя розповіли магістри – маркетолог Ольга Фоміна та менеджер Максим Недбайло. Основне послання школярам – не боятися труднощів та невідомого, вперто долати перешкоди та саморозвиватися.

Досить тепло зустріли гімназисти своїх колишніх колег – випускників гімназії, а ниністудентів-першокурсників спеціальності «Економіка підприємства» Андрія Бартошука та Богдана Цюрняка. Хлопці поділилися враженнями від перших тижнів навчанняв технічному університеті.

Учні гімназії та педагоги змогли отримати відповіді на питання, які їх цікавили. В ході проведення дружньої зустрічі гості переглянули короткометражний фільм комедійного жанру про факультет.

Наприкінці перебування делегації НВК «Гімназія № 14» імені В. О. Сухомлинськогона факультеті бізнесу було проведено екскурсії аудиторним фондом факультету. Гімназисти були вражені станом організації умов для навчання в модернізованих аудиторіях факультету.

Зустріч промайнула як одна мить, а викладачі побажали, щоб такою ж була мить розтавання з гостями і висловили сподівання побачити їх в якостістудентів факультету бізнесу.

Юрій Фесіна,

заступник декана факультету бізнесу