Перейти до основного вмісту

Мозковий штурм у дії: зустріч успішних випускників Луцького НТУ

Ще одним доказом правильної політики закладу вищої освіти – є його випускники. Коли вони успішні, займають престижні посади та самі уже можуть виступити у ролі експертів та порадників, тоді і справді є чим пишатися!

Своєрідний мозковий штурм  вдалося поєднати із дружньою зустріччю з екс-студрадою Луцького НТУ. На базі «Молодіжного центру Волині» «креативну» вечірку організували проректор з НПР та партнерства Надія Ковальчук, відділ іміджу та промоції Луцького НТУ, екс-очільниця Студентської ради ЗВО Ірина Гаранчевська та її колишній заступник Дем’ян Петрик, а також активні студенти-випускники, які тепер є відомими дизайнерами, СММ-никами, контент-мейкерами та креативними директорами та ін.

Завжди під час таких зустрічей особливо тішать розмови про успіхи та досягнення молоді, адже їхній досвід надихає і дає поштовх до постійного вдосконалення, розвитку та прагнення бути кращим. З огляду на свою професійну діяльність та небайдужість до рідного університету, колишні студенти поділилися цінними порадами та лайфхаками щодо покращення інформаційно-іміджевої політики ЗВО.

Зокрема, Ірина Гаранчевська (Волочай) та Микола Волочай – СММ-спеціалісти, поділилися досвідом ведення сторінок у соцмережах, важливістю наявності Instagram-сторінки ЗВО, як засобу залучення абітурієнтів та взаємодії зі студентами, розповіли про особливості розробки концепції ведення сторінок у соцмережах та про правила їхнього візуального наповнення.

Креативний директор, PR-менеджер та content-makers Анастасія Яблончук наголосила на змістовому наповненні сторінок ЗВО у соцмережах, адже сьогодні сучасні інтернет-платформи для спілкування перестали бути засобом для розваг, а набули більш важливого значення для взаємодії із молоддю. Тепер, правильно сформувавши контент в Instagram, ми маємо можливість зацікавити студента, донести до нього важливу інформацію та отримати зворотну реакцію.

Проєктний менеджер ГО «Молодіжна платформа» Дем’ян Петрик дав кілька цікавих порад щодо зовнішньої реклами ЗВО та варіантів вдалого візуалу, а Владислав Ільчук розповів про правильну презентацію бренду, з точки зору дизайнерської роботи.

Обговорили можливості створення та вдалого поширення відеоконтенту із відомим відеографом Назаром Дубиною. Крім того, своє бачення розвитку іміджу Луцького НТУ висловили Світлана Мідик, Анастасія Віжанська, Олена Соловенюк, Христина Ващеня та Анна Ходун.

Сьогодні Луцький НТУ дотримується гасла: «Ми змінюємося» і головне наше завдання тепер - довести, що ці зміни ефективні, дієві і не марнослівні. Ми завжди раді зустрічам із випускниками, готові дослухатися до порад та разом робити Луцький НТУ кращим.

Ілона Карпюк, інформаційний відділ Луцького НТУ