Перейти до основного вмісту

Про івент-технології, вибір спікерів та фестивальні трабли: «Бандерштатівці» у Луцькому НТУ

Організатори найвідомішого фестивалю на Волині «Бандерштат» зустрілися зі студентами Луцького НТУ та розповіли про особливості проведення масштабних заходів, непередбачувані історії, які трапляються на фестивалях, залучення відомих артистів та спікерів і показали організацію фесту із середини.

Захід відбувся за участю виконавчого директора фестивалю «Бандерштат» Мар’яни Коваль, прессекретаря фестивалю Анастасії Окуневич і студентів спеціальностей Туризм і Готельно-ресторанна справа факультету митної справи, матеріалів та технологій.

Привітала гостей заходу доцент кафедри туризму та ГРС Юлія Дащук і наголосила, що в сучасному світі будь-яка сфера функціонує за допомогою івентів, а тим паче, надто важливим є проведення різного роду заходів у туризмі.

«В сучасному світі туризм, готельно-ресторанна справа, чи будь-яка інша сфера, однозначно функціонує з врахування івентів та за їх допомогою. Сьогодні поговоримо про івент не тільки з точки зору відвідувача, але й з точки зору того, хто його організовує. Наші спікери розкажуть усе про івенти не з теорії, а з практики і ми раді вітати натхненників найвідомішого фестивалю на Волині «Бандерштат». Якщо хтось раніше не був на цьому заході, то після сьогоднішньої зустрічі точне захоче його відвідати», - зауважила Юлія Дащук.

Отож, спікери продемонстрували кілька відеороликів із фестивалю «Бандерштат» та поділилися «закуліссям» фесту.

«Ми сьогодні побачимо, наскільки класно можна проводити час влітку і наскільки корисним для регіону і для населення може бути той чи інший івент», - зазначають лектори.

Вони розповіли про те, як в умовах карантину «Бандерштат» таки вдалося успішно провести та навіть здобути звання першого в Україні онлайн-фестивалю, зберігши його автентику, залучивши аудиторію у 27 країн світу і зібравши перегляди більше 1,2 мільйона осіб.

Організаторки масштабного фесту також розповіли про те, як обрати місце проведення заходу, залучити відомих людей та якомога більше глядачів. Крім того, поділилися досвідом швидкого вирішення проблемних моментів, наприклад, коли зникає світло або виникають непередбачувані критичні ситуації. Водночас, дівчата акцентували увагу на тому, скільки зусиль доводиться докласти багатьом організаторам заходу, які залишаються «за кадром», але від яких залежить комфорт, безпека та гарний настрій усіх учасників фесту.

Найголовніше, зазначають спікерки, кінцевий результат роботи величезної команди організаторів, а це – емоції людей. Тільки тоді, коли бачиш задоволених учасників фестивалю, розумієш, що усі зусилля не марні, а івент насправді вдався.

Учасники зустрічі вибудували справжній інтерактив, студенти активно ставили запитання, які їх цікавлять та намагалися якомога більше дізнатися про організацію івентів та їх особливості.

Ілона Карпюк, відділ іміджу та промоції