Перейти до основного вмісту

Продовжуємо дистанційне навчання на кафедрі маркетингу

Минув ще один тиждень дистанційного навчання на кафедрі маркетингу. На заняттях студенти майстерно опановували нові знання, розвивали практичні навики з розуміння маркетингової діяльності.

Ринок медійної реклами розвивається стрімкими темпами, з’являються нові формати та інноваційні методи просування у соціальних медіа. Тому на заняттях з дисципліни «Маркетинг в соціальних мережах» студенти групи МК-21 разом з доцентом Лорві І.Ф. аналізували ринок інтернет реклами, особливості використанням різних форматів відео реклами для просування бізнесу (In-Stream, Out-Stream), а також успішно захищали виконані лабораторні роботи.

В умовах мінливості зовнішнього середовища зростає необхідність формування практичних навиків у майбутніх маркетологів з прийняття оптимальних маркетингових рішень із використанням теорії ігор. Із цим завданням студенти чудово справились на практичному занятті з дисципліни «Ризик в маркетингу» (доц. Лорві І.Ф.)

CRM системи, безперечно, стратегічна «зброя» маркетолога. Про цю «зброю», її роль та функціонал можна багато розповідати, а краще показати. Про Бітрікс 24, як одну з найпопулярніших CRM системи говорили – показували на онлайн занятті для студентів спеціальності Маркетинг разом з доцентом Олегом Ковальчуком. Дійсно, створення нового ліда, планування роботи з ним та інші повсякденні справи маркетолога у Бітрікс 24 – одне задоволення – легко, інтуїтивно, функціонально. Сподіваємося у майбутній своїй професійній діяльності сьогоднішні студенти гідно оцінять CRM системи і зроблять їх своїми надійними помічниками. Тому заняття з опанування майстерності роботи з Бітрікс 24 будуть продовжені.

Лекції та онлайн консультації з вивчення дисципліни “Маркетинг ” проводить завідувач кафедри, професор Морохова В.О. На заняттях студенти опановуюють знання із розуміння формування інструментів комплексу маркетингу, розвязують практичні завдання із визначення рівня конкурентоспроможності товарів, ціни, знаходження точки беззбитковості та ін.

Синергію у здобутті знань дає комплексне застосування різних засобів і технологій навчання. Тому добре структуроване викладення навчальних матеріалів на системі дистанційного навчання Moodle доповнюються організованими у сервісі ZOOM відео заняттями та консультаціями, адже почути «вживу» відповіді, коментарі і пояснення викладачами значно краще, ніж студенту самому шукати відповіді у «морі» інформації під назвою Google.

Кафедра маркетингу