Перейти до основного вмісту

Студенти Луцького НТУ на ITEA Open Talks вивчали роль сайту в рекламі продукту

11 лютого 2020 року викладачі та студенти-магістри кафедри комп’ютерної інженерії та кібербезпеки відвідали захід від IT Education Academy (ITEA) «ITEA Open Talks: роль сайту в рекламі продукту».

Спікер – керівник компанії WebMaestro studio Олександр Слупко –розповів про особливості дизайну сайту (сьогодні дизайн починається з мобільної версії), про види та вартість реклами для бізнесу. Відтак, слухачі дізналися, що реклама буває: контекстна (РРС – Pay Per Click); торгова (Merchant); медійна (банерна) та інші. Не оминули увагою й ремаркетинг та смартшопінг.

Доповідь була побудована на цікавих прикладах з реального життя, слухачі активно задавали питання. Представників бізнесу цікавили ефективність та вартість реклами, особливості суміжних допродаж, зворотній зв’язок від клієнтів, а розробників – технічна сторона, як наприклад: розмір та розширення картинок для сайту, кешування, особливості дизайну, гештеги та особливості організації верстки сторінок для ефективної SEO (search engine optimization – пошукова оптимізація) сайту. Отож, цікаво було всім.

Приємно було зустріти на події випускника 2015 року Андрія Кормоша, який працює веб-майстром в WebMaestro studio та випускницю 2017 Юлію Кудряшову, яка теж займається SEO. Знаковим є те, що вони обоє писали дипломні проєкти, пов’язані з розробкою сайтів. Викладачі кафедри щиро радіють з того, що наші випускники знайшли практичне застосування своїм знанням.

Світлана Лавренчук, доцент кафедри комп’ютерної інженерії та кібербезпеки