Перейти до основного вмісту

Студенти спеціальності ГРС апробували нові методики оцінювання якості готельно-ресторанних послуг

31 березня 2021 року для студентів групи ГРС-21 освітньої програми «Готельно-ресторанна справа» був проведений круглий стіл за участю викладачів кафедри туризму та готельно-ресторанної справи з обговорення новітніх методичних підходів до оцінювання якості готельно-ресторанних послуг та продукції.

Модератором круглого столу була д.е.н., професор, в.о. завідувача кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Оксана Полінкевич. На початку круглого столу обговорили групи показників, які можна використовувати при оцінюванні якості готельно-ресторанної продукції і послуг. Опісля запропоновано розглянути дво-п’ятирівневі моделі якості послуг.

Студенти виявили інтерес до таких методів оцінки, як: традиційні інспекції та рейди; опитування (анкетування) покупців; атестація персоналу; метод експертних оцінок (метод Дельфі); методика «Таємний гість»;  метод SERVQUAL; метод SERVPERF; метод «критичних випадків»;  метод Кано. Всі методи були апробовано на матеріалах відеороликів з серії програм Інспектор Фреймут та Стоп фальсифікат на каналі youtube.

Аліна Дубицька та Дмитро Будько зазначили, що такий формат заняття допоміг їм осягнути теоретичний матеріал з використанням практичних прикладів, що змінило їхнє сприйняття матеріалу та сформувало позитивне відношення до нього, оскільки вони побачили його практичність.

В.о. завкафедри туризму та готельно-ресторанної справи Оксана Полінкевич