Перейти до основного вмісту

Туристична промоція, маркетинг у час пандемії та кризовий R&D: про що йшлося на конференції у Луцькому НТУ

У Луцькому національному технічному університеті відбулася уже VII Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих учених «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки». Уже традиційним, у часи карантину, є використання інтернет технологій для проведення зустрічей, тож і сьогодні конференція відбувалася на платформі Zoom, до якої долучилися більше 38 учасників.

Передусім, привітав учасників заходу ректор Луцького НТУ Петро Савчук, зазначивши, що університет вкотре гуртує навколо себе фахівців, науковців та студентів, які можуть поділитися досвідом, напрацюваннями та думками у сфері маркетингового менеджменту.

«Мені надзвичайно приємно брати участь у черговій конференції, під егідою Луцького НТУ. Ключовий меседж сьогодні – інноваційна економіка, до якої дотичні молоді вчені, науковці та студенти. Безумовно, маркетинг та менеджмент є суміжними, а тому їх поєднання вдале, бо маркетинговий менеджмент дає додаткові можливості не лише управлінській сфері, але сфері моніторингу конкуренції, якості послуг і продукції та інших складових, що пов’язані з бізнес діяльністю, функціонуванням малих підприємств і великих корпорацій. Є багато актуальних питань та проблем у розвитку бізнесу і важливо, що на базі нашого університету ми об’єднуємо думки, ідеї та шукаємо раціональні зерна серед науковців і серед студентів», - зазначив ректор.

Представила учасників конференції та виступила із вітальним словом декан факультету бізнесу Луцького НТУ Надія Ковальчук: «Мені випала надзвичайна честь модерувати захід, який уже протягом 7 років проводить кафедра маркетингу Луцького НТУ. Пандемія, на жаль, не дозволяє зустрітися у нашому університеті та в місті Луцьку, але ми можемо побачитися за допомогою різноманітних застосунків. Водночас, саме інтернет дозволяє всім нам, перебуваючи у різних місцях, зустрітися в один час і поділитися досвідом, думками та результатами проведених досліджень».

Радо привітав спікерів та слухачів конференції проректор з науково-педагогічної роботи Луцького НТУ Сергій Шимчук. Він з приємністю зауважив, що подібні заходи є результатом напрацювань кожного з учасників, актуальні проблеми до обговорення в наукових колах існують, проводяться дослідження, а отже наука розвивається, навіть попри пандемію та карантин.

Своєю чергою, побажала плідної роботи та нових здобутків завідувач кафедри маркетингу Луцького НТУ Валентина Морохова: «Вважаю, що проведення таких заходів є чудовою нагодою обміну досвідом та новими науковими напрацюваннями. Дуже приємно, що серед учасників є відомі науковці, представники органів місцевої влади, роботодавці та молоді вчені і студенти. Залучення студентів до наукової роботи є одним з пріоритетних напрямів діяльності Луцького НТУ та кафедри маркетингу, яка є ініціатором проведення конференції».

Завідувач кафедри також додала, що на конференцію надійшло більше 100 тез доповідей практично з усіх регіонів Україні та з-за кордону. До того ж, за результатами роботи буде сформовано збірник тез доповідей.

До вітального слова також долучилася д.е.н., професор, перший проректор ВНЗ «Національна академія управління» Ірина Штулер: «Я рада вітати всіх, хто долучився до заходу. На жаль сьогоднішні реалії не дозволили нам сповна насолодитися сонячними травневими днями, відвідавши гарне старовинне місто Луцьк, спробувати смачної кави, побачити замок Любарта, відвідати підземелля костелу Петра і Павла, побачити скарби музею Волинської ікони… Але я впевнена, що це все попереду і ми обов’язково зустрінемося. Хоча формат онлайн зустрічі дає відчуття спільного єднання».

Отож, в рамках конференції виступили представники із кількох закладів вищої освіти, а також представники Волинської ОДА та Луцької міської ради. Дав старт етапу доповідей начальник відділу туризму Волинської обласної державної адміністрації Станіслав Ольшевський. Він розповів про просування локального туристичного продукту та акцентував увагу на заходах Програми розвитку туризму та рекреації у Волинській області. Доповідач поінформував про туристичний потенціал Волині, його рекламу у ЗМІ та соцмережах, розроблені туристичні маршрути, створену сувенірну та промоційну продукцію.

Туристичну тему продовжила начальник управління туризму та промоції міста Луцької міської ради Катерина Теліпська із виступом на тему: «Тут Луцько: внутрішня і зовнішня промоція міста». Спікер розповіла про реалізовані промоційні проекти у місті, використання історичних особливостей краю, створення рекламної та сувенірної продукції, проведення фестивалів та інших заходів, що популяризують та ідентифікують Луцьк, серед інших міст.

Обидва доповідачі наголосили на складнощах та проблемах сфери діяльності, особливості реалізації маркетингових стратегій, вплив різних факторів на досягнення поставлених цілей та заплановані заходи для туристичної привабливості області та міста.

Актуальною, у рамках карантину та пандемії, стала презентація директора з маркетингу «Концерн Хлібпром» Олександри Борук «Важчі часи – добрі часи. Кілька слів про кризовий R&D». Вона розповіла про те, як бізнесу не лише вижити в умовах карантину, але й збільшити власні можливості, ставши ближчими до людей.

К.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу НУ «Дніпровська політехніка» Сергій Касян представив, виконане із колегами, дослідження польською мовою «Marketingowe zaopatrzenie sta?ego rozwoju kraj?w ?wiata w warunkach wp?ywu zagro?e? globalnych pandemii covid-19». Він розповів, наскільки важливо вивчати, як глобальна ситуація, пов’язана із пандемією, впливає на діяльність підприємств, адже це новий виклик, нові загрози та створення абсолютно нового формату ведення підприємництва.

Іще не раз, доповідачами піднімалися актуальні питання, пов’язані із COVID-19. Зокрема, спікер з Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана Олександр Шапран оприлюднив дослідження: «Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу: covid-19 – зміна поглядів».

Загалом, на онлайн зустрічі виступили більше 10 доповідачів із власними дослідженнями. Варто також зазначити, що конференція складається із 4 тематичних секцій, серед яких:

- теорія та практика маркетингового управління підприємствами;

- практична реалізація засад маркетингового менеджменту на міжнародному та регіональному рівнях;

- організаційне, кадрове, фінансово-облікове, логістичне та інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств;

- інноваційно-управлінські засади розвитку підприємств.

Ілона Карпюк, інформаційний відділ Луцького НТУ