Перейти до основного вмісту

У Луцькому НТУ - міжнародна конференція з маркетингового менеджменту

У Луцькому НТУ, в режимі онлайн, стартувала VIII Міжнародна науково-практична конференція здобувачів та молодих вчених «Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки».

Розпочала конференцію ректор Луцького НТУ Ірина Вахович: «Луцький НТУ радий бачити поважних науковців для обміну досвідом, бо це - головне, що нас розвиває та мотивує. Якщо говорити про розвиток економіки в Україні, то звичайно, особливу увагу необхідно приділяти інноваційному шляху розвитку».

Згодом, із вітальним словом виступила заступник голови оргкомітету, проректор з НПР та партнерства Надія Ковальчук. Вона привітала усіх учасників з початком актуального заходу і зауважила, що саме рік тому ця ж конференція вперше відбувалася онлайн.

Своєю чергою, побажала плідної роботи і цікавого діалогу завідувач кафедри маркетингу Луцького НТУ Валентина Морохова. За її словами, проведення подібних конференцій - завжди чудова ініціатива, адже вона відкриває можливості для обміну досвідом та новими напрацюваннями.

Потому із вітальними промовами виступили запрошені гості, зокрема, представники адміністрацій закладів вищої освіти України та закордону.

Після урочистої частини, етап доповідей розпочався із виступу начальника управління туризму та промоції міста Луцької міської ради Катерини Теліпської. Вона розповіла про маркетингові дослідження як інструмент підвищення якості туристичних послуг (на прикладі м.Луцька). Про  стратегічне значення маркетингу на підприємствах фармацевтичної галуз доповів аспірант Національної академії управління Павло Осос. Студентка  ДВНЗ «Ужгородський національний університет» Вероніка Криса розповіла про застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньо-економічній діяльності підприємств. Натомість студент Луцького НТУ Михайло Огроднічий дослідив SMM для закладів вищої освіти.

Загалом, у першій частині заходу, із доповідями виступили більше 20 учасників. Надзвичайно приємно, що долучилися до конференції із власними дослідженнями чимало делегатів із різних куточків України, а також іноземних представників.

Серед них: Krawczyk Dariusz - керівник відділу соціальних відносин мерії Забже, науковий співробітник Сілезького технологічного університету в Глівіцах; Andrlic Berislav, Політехнічний університет Позеги, PhD, професор; Aleksandra Kuzior, Politechnika ?l?ska w Gliwicach, prof.; Katarzyna Postrzednik-Lotko, Politechnika ?l?ska w Gliwicach; Izabela Marsza?ek-Kotzur, wydzia? Organizacji i Zarz?dzania, Politechnika ?l?ska w Gliwicach; Аэлита Сулейманова – студентка Башкирского государственного университета; Анастасия Хомич, магистрант Учреждение образования «Полесский государственный университет» та багато інших.

Варто зазначити, що конференція складається із 4 тематичних секцій, серед яких:

- теорія та практика маркетингового управління підприємствами;

- практична реалізація засад маркетингового менеджменту на міжнародному та регіональному рівнях;

- організаційне, кадрове, фінансово-облікове, логістичне та інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств;

- маркетинг інновацій та інновації в маркетингу.

Відділ іміджу та промоції