Перейти до основного вмісту

Викладачі Луцького НТУ навчалися вдосконаленню дистанційної освіти

З 17 по 23 грудня 2020 року в рамках Всеукраїнського онлайн-форуму «Викладачі 4.0: ефективні підходи для дистанційної освіти» відбувався марафон практичних вебінарів з розвитку навичок та опанування ефективних освітніх інструментів, організований Servier Ukraine, UGEN, Центром «Розвиток КСВ». 

Варто відзначити, що марафон щоденно відвідувало понад 600 учасників з усіх куточків України. До марафону вебінарів долучились і доценти кафедри обліку і аудиту Оксана Нужна, Ірина Ткачук, Наталія Тлучкевич, Наталія Голячук, які успішно завершили навчання на курсі «Викладачі 4.0: Ефективні підходи для дистанційної освіти» та отримали сертифікати.

Програма та тематика вебінарів була наповнена актуальними практичними порадами ведучих спікерів дня.

Зокрема, 17 грудня неперевершений спікер Наталія Романенко (організаційний коуч, бізнес-тренер, власниця ТМ HR-LAND та засновниця Business Coaching School UA) поділилася практичними лайфхаками щодо самомотивації і мотивації студентів, а саме: сучасний формат подання інформації; особистий бренд: як демонструвати компетентність в Інтернеті та мати релевантні знання; особистість викладача як головний мотиватор для покоління Z; стиль та енергію: важливість стійкого мотивуючого та позитивного підходу; мотиваційний профіль: що це і чому важливо тримати його у фокусі.

18 грудня відбувся вебінар «Майндфулнес практики: як підтримувати ментальне здоров’я викладачів та студентів» на якому спікер Вікторія Шум (засновниця EQLab, інструктор із Mindfulness та вчитель йоги) розкрила такі теми: чому практики усвідомленості (mindfulness) стали такими популярними в наш час як в корпоративній сфері, так і в освітній; ментальне здоров’я: культивація внутрішнього спокою, зниження стресу, тривог, емоційна саморегуляція і хороший настрій; розвиток когнітивних здібностей мозку: пам’ять, здатність засвоювати новий матеріал, гнучкість мислення, швидкість реакції, творчість ідей, і т. д.; інструменти усвідомленості в управлінні емоціями і розвитку EQ; нейрофізіологія медитації майндфулнес і наукові дослідження; як практикувати усвідомленість у повсякденному житті; корисні матеріали: рекомендації додатків, книг, статей, відео.

21 грудня учасники вебінару познайомилися із поведінковою моделлю DISC завдяки спікеру Аллі Кошевец (керівник відділу навчання та розвитку персоналу компанії Серв’є Україна) та дізналися про: макротренди в освіті; базові знання типології особистості за моделлю DISC; як розпізнати стилі поведінки, які використовуються нами та нашими співрозмовники, та як їх адаптувати відповідно до ситуації.

22 грудня дізналися про методи групової роботи онлайн від спікера Ольги Лущик (фасилітаторка, сертифікована бізнес-тренерка та коуч, авторка тренінгових програм із нейроменеджменту, системного та стратегічного мислення, технологій креативності) за темами: як керувати увагою студентів при онлайн-навчанні; що таке фасилітація і коли вона може бути корисною в роботі викладача; рекомендації щодо організації групового обговорення; технології консенсус та світове кафе; що вибрати і як організувати; як коментувати виконані завдання студентів так, щоб це приносило максимум користі та підтримувало мотивацію до навчання; діджитал платформи для організації групового обговорення під час онлайн-лекцій.

23 грудня власним досвідом та знаннями ділилася Марія Насєдкіна (консультантка з питань управління в громадському секторі та засновниця ГО «Дивовижні») розкривши секрети про: те, чому та коли плани не працюють; конкретні інструменти, які можна використовувати для підвищення власної ефективності; важливість «так» та «ні» у плануванні; що потрібно запланувати та як зробити пріоритизацію у перспективі від року до дня.

Щиро вдячні організаторам за можливість взяти участь у цій програмі,  спікерам – за цікаву й актуальну інформацію, а також оригінальну її подачу та інтерактивний формат. Адже учасники вебінарів були не просто пасивними слухачами, а отримували і виконували завдання, долучались до обговорення. Отже, вмотивований викладач може мотивувати студентів до кращих результатів у навчанні. А коли ми навчимось, як стати кращим другом собі, тоді ми станемо кращими друзями іншим!

 

Доценти кафедри обліку і аудиту Оксана Нужна та Ірина Ткачук