Перейти до основного вмісту

Як науковці Луцького НТУ воркшопили з європейськими колегами

17-18 лютого, в рамках проекту «Підвищення ролі університетів у напрямку трансформації Індустрії4.0», відбувся workshop «University leadershipin the transition towards Industry 4.0» в онлайн форматі на платформі Zoom.

Перший день був зосереджений на педагогічних/дидактичних питаннях інженерної освіти в контексті Індустрії 4.0, співпраці університетів та індустрії в галузі освіти та навчанні впродовж життя, підприємництві інженерів та навчанні менеджерів в епоху Індустрії 4.0. Своїм практичним досвідом поділилися колеги з КУ Льовен (Бельгія), Королівського технологічного університету (Швеція), Політехніка Порто (Португалія).

Основними завданнями заходу були:

- обмін практичним досвідом із партнерами з ЄС в перезавантаженні процесу навчання щодо нових викликів сучасних технологій у контексті Індустрії 4.0;

- забезпечити подальше впровадження нових курсів бізнесом та науковими колами;

- поділитися набутими знаннями в рамках та поза межами консорціуму HEIn4.

Другий день був присвячений презентаціям та обговоренням нової дисципліни, яка буде розроблена та вкладатиметься пізніше у кожному університеті партнері з Грузії та України, а також обговоренням концепцій та ролі у навчальній діяльності нових лабораторій у контексті четвертої промислової революції , які будуть створені в рамках HEIn4 проекту.

Учасниками тренінгу стали викладачі трьох факультетів Луцького НТУ: митної справи матеріалів та технологій; бізнесу та права; а також факультету комп’ютерних та інформаційних технологій.

В якості спікерів у заході взяли участь завідувач кафедри матеріалознавства та за сумісництвом координатор проекту HEIn4 - Микола Мельничук та завідувач кафедри менеджменту – Наталія Вавдіюк.

Микола Дмитрович, під час виступу, висвітлив концепцію майбутньої навчальної лабораторії розумної фабрики, що буде створена в Луцькому НТУ та її роль у подальшій навчальній діяльності та розвитку співпраці з підприємствами регіону.

Наталія Вавдіюк доповіла про результати розробки навчального модуля для нашого університету та про його попередній зміст, результати навчання, цільову аудиторію.

Кафедра матеріалознавства