Перейти до основного вмісту

Як вийти на ринки Європейського Союзу?

13 травня 2015 року в Луцьку відбувся практичний семінар «Як вийти на ринки Європейського Союзу?» за сприяння ГО «Інтерньюз-Україна» у співпраці з Києво-Могилянською бізнес-школою та за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Цей захід зібрав разом представників бізнес-спільноти, викладачів, активних студентів та всіх зацікавлених у розвитку економіки людей.

 

Експертами семінару виступили:

1) Олег Мирошніченко, бізнес-консультант, колишній експерт торгової секції Представництва Європейського Союзу в Україні (2010–2013), автор Базового посібника з інтернаціоналізації бізнесу та виходу на ринки Європейського Союзу

2) Володимир Патіс, випускник програм управлінського розвитку kmbs, співзасновник компанії "Eskada-M", яка працює на ринках ЄС (Польща, Румунія, Швейцарії та ін.) з 2012 року.

3) Валерій Веремчук, бізнесмен, бізнес-тренер, продюсер ІТ-стартапів, працює на ринках України та ЄС.

4) Наталія Бандера, менеджер Програми ділових консультаційних послуг ЄБРР в Україні.

5) Микола Жичук, керівник відділу маркетингу Modern-Expo Group.

На семінарі експерти розповідали про алгоритми та надавали практичні поради щодо виходу на іноземні (зокрема, європейські) ринки, про отримання інформації щодо можливостей на ринку ЄС, про пошук ділових партнерів, визначення європейських регулювань та вимог, використання електронних ресурсів ЄС для розвитку бізнесу, про особливості роботи в умовах часткового застосування Угоди про асоціацію та автономних торгівельних преференцій ЄС тощо.

 

Практичні поради та досвід успішних бізнесменів звісно ж викликали жвавий інтерес в учасників семінару. Приємно, що до дискусії долучились також і студенти факультету бізнесу.

Юлія Ковальчук, студентка групи ЕПм-51: «Дякую керівництву факультету  за можливість відвідати семінар, поспілкуватись з яскравими представниками бізнесу і з перших вуст почути про реалії сучасного підприємництва та шляхи налагодження міжнародної співпраці. Як виявилось, зробити свій бізнес прибутковим, віднайти той самий «голубий океан» насправді дуже просто і запорука цьому – знання, помножені на креатив».

Надія Хвищун,
заступник декана факультету бізнесу