В Луцькому національному технічному університеті на кафедрі туризму та готельно-ресторанної справи відбулась зустріч із стейкхолдером та гостьовим лектором, засновником «Ресторанної Гільдії», шеф-кухарем, тренером по підготовці бізнесу до перевірок, спікером семінарів по впровадженню системи НАССР в сфері HoReCa, Богданом Михайловим.

Відомий ресторатор ознайомився з матеріально-технічною базою університету, змістовним наповненням освітнього процесу ОП «Готельно-ресторанна справа» та ОП «Туризм», відвідав лабораторії кафедри.
Зокрема, відбулась продуктивна розмова з проректором з НПР та цифрової трансформації Романом Грудецьким щодо цифровізації управління готельно-ресторанною сферою. Для підвищення рівня підготовки здобувачів, Богдан Михайлов порадив ознайомитись зі таким продуктом, як модуль iikoOffice, який призначений насамперед для управління рестораном, кафе, баром та будь-яким іншим закладом HoReCa.


Також відбулася зустріч зі здобувачами та працівниками кафедри. На ОП «Готельно-ресторанна справа» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнях вищої освіти галузі знань 24 Сфера обслуговування Богдан Михайлов розкрив секрети впровадження в ресторанному бізнесі найпрогресивніших управлінських методик і сучасного обладнання, популяризацію модних гастрономічних новинок в сфері HoReCa.
Акцентував увагу на підвищенні кваліфікації співробітників ресторанів і якості сервісу у всій сфері гостинності та харчування, посилення престижу і довіри до українських ресторанів та їх співробітників. Окреслив перспективи просування України в світові лідери на мапі гастрономічного туризму, а також демонстрацію всьому світу українських досягнень у високій кухні.

Як резюме візиту, можна окреслити одні з найцікавіших тез:
- Люди люблять бренди, і люди гублять бренди;
- На будь яку ситуацію є три можливих сценарії для дій: найкращий, найгірший та оптимальний;
- Репутація важливіша за прибуток;
- Сприйняття в HoReCa відбувається через три складові: візуальна (естетична), запахи та смак;
- Популярним у світі стає рух Slow Food;
- Порада в усіх сферах враховувати безбар’єрність, доступність, особливості морального стану як клієнтів, так і працівників.
Дякуємо за змістовну зустріч та сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!

