23 лютого 2022 року на кафедрі технологій легкої промисловості Луцького національного технічного університету відбулась зустріч зі здобувачами вищої освіти з метою представлення та обговорення проєктів освітніх програм на 2022-2023 н.р. В ній прийняли участь представники проєктних груп: Л.В. Назарчук, О.Л. Ткачук, Т.М. Головенко, О.В. Шовкомуд, Г.В. Єфімчук та здобувачі вищої освіти спеціальності 182 Технології легкої промисловості різних курсів денної/заочної форми навчання.
![1](/sites/default/files/inline-images/image1.jpeg)
![2](/sites/default/files/inline-images/image2.jpeg)
Безпосередня зустріч студентської спільноти з гарантами освітніх програм та членами проєктної групи є одним із елементів системи внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в ЛНТУ, яка передбачає різноманітні форми залучення здобувачів вищої освіти до обговорення змісту та структури освітніх програм.
![4](/sites/default/files/inline-images/image4.jpeg)
![5](/sites/default/files/inline-images/image5.jpeg)
Предметом обговорення під час зустрічі стали діючі ОП «Технології легкої промисловості» першого бакалаврського рівня вищої освіти, «Технології та дизайн у модній індустрії» другого магістерського рівня вищої освіти та ОП «Фешн-індустрія» першого бакалаврського рівня вищої освіти, що впроваджується для вступу на 2022-2023 н.р., з метою визначення їх відповідності сучасним запитам роботодавців та під час працевлаштування.
![6](/sites/default/files/inline-images/image6.jpeg)
![7](/sites/default/files/inline-images/image7.jpeg)
Семінар-дискусія був присвячений основним питанням:
- розгляд компетенцій та програмних результатів професійних дисциплін;
- акцентовано увагу на переліку вибіркових дисциплін та механізмі обрання вибіркових компонент освітньої програми;
- ознайомлення студентів зі змістом освітньої програми «Фешн-індустрія» першого бакалаврського рівня вищої освіти в контексті її мети, компетентностей, результатів навчання та структури вивчення дисциплін.
![9](/sites/default/files/inline-images/image9.jpeg)
Компетентності являють собою динамічне поєднання знань, розуміння, навичок, умінь та здатностей. Розвиток компетентностей є метою освітніх програм, а тому здобувачі освіти мають бути ознайомлені з освітньою програмою й розуміти можливості формування власної освітньої траєкторії, а також брати участь в її розвитку та вдосконаленні.
В контексті вимог сучасного ринку праці та інтеграції до європейського освітнього простору студенти виявили бажання в професійних дисциплінах вільного вибору вивчати теми, що пов’язані з сутністю, структурою і закономірностями розвитку фешн-індустрії та її компонентів, етапи формування світових, українських брендів та їхнє функціонування, а також більше ознайомитися із основними комунікаційними технологіями і процесами диджиталізації в індустрії моди. До того ж, враховуючи спеціалізацію підприємств у Волинському регіоні та відповідні потреби роботодавців, студентами було обговорено необхідність опанування знань у дисциплінах професійної підготовки щодо технологічних процесів виготовлення/оцінки відповідності виробів легкої промисловості, а саме: взуттєвих виробів, жіночої білизни різного асортименту, одягу спеціального призначення та обладнання для створення вишивки.
![10](/sites/default/files/inline-images/image10.jpeg)
Студенти ініціювали дискусію щодо їхнього бачення й розуміння професійних компетентностей сучасного фахівця ОП «Фешн-індустрії», а саме: отримання навичок і вмінь з дизайну, створення ескізів, основи HR-моди та бренд-менеджменту в індустрії моди.
Таким чином, впродовж зустрічі відбулася цікава бесіда, результати якої обов’язково відобразяться на подальшому розвитку освітніх програм «Технології легкої промисловості», «Технології та дизайн у модній індустрії» та «Фешн-індустрія».