Упродовж 21-27 листопада паралельно з проведенням навчального процесу в онлайн форматі проходять курси підвищення кваліфікації «Бренд науковця у цифровому світі». Участь в програмі беруть 16 науково-педагогічних працівників нашого університету (Повстяна Ю.С., Лорві І.Ф., Рудь Н.Т., Кузьмак О.М., Кузьмак О. І., Войчук М.В., Ковальчук О. В., Пахолюк О. В., Багнюк Н.В., Назарчук Л.В., Пилипюк Л. А., Громик О.М., ВойтовичС.Я., Шубалий О.М., Абрамова І.О., Поліщук В. Г.).
Метою програми є надання знань про те, як ефективно доносити цілі та результати дослідницьких проєктів до потенційних інвесторів, влади та громадськості, просуваючи тим самим власний бренд.
Курси підвищення кваліфікації проводяться за програмою та передбачають наступні онлайн-заняття:
Успішна кар’єра науковця (Ірина Дегтярьова - кандидатка філологічних наук, PhD з політичних наук та адміністрування, SGH Warsaw School of Economics, Фундація польських ректорів).
Ефективна комунікація (Неля Лебідь - тренерка, фасилітаторка, експертка в галузі навчання дорослих, кандидатка психологічних наук, доцентка, координаторкавпровадження Всеукраїнської школи онлайн від ГС"Освіторія", зовнішній експерт ЮНІСЕФ з освіти).
Успішна презентація (Дмитро Чумаченко, кандидат технічних наук, доцент Національного аерокосмічного університету ім. Жуковського «ХАІ», освітній експерт).
Я – бренд (Сергій Касян - кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка», Дійсний член Української асоціації маркетингу).
Як управляти емоціями, перестати хвилюватися та панікувати перед виступом (Ірина Губеладзе - доктор психологічних наук, завідувачка лабораторії психології мас і спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України).
Імідж вченого в цифровому суспільстві (Тарас Котик - засновник рекрутингової компанії Talent Connect, що спеціалізується на пошуку та підборі висококваліфікованих фахівців в Україні).
Використання інструментів відкритої науки та науко метричних баз для популяризації власних наукових результатів (Анна Яцишин, доктор педагогічний наук, провідний науковий співробітник Державної установи "Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України", Інститут цифровізації освіти НАПН України).
Цифрові технології (YouTube, Telegram, Instagram) та соціальні мережі для популяризації наукових здобутків. (Олена Третяк, начальниця відділу іміджу та промоції Луцького національного технічного університету)
Викладачі мають унікальну можливість упродовж тижня спілкуватися та переймати досвід у спікерів, а також проходять тести для перевірки засвоєного матеріалу, а заліковою роботою для всіх викладачів є створення власної презентації: «Пітч про себе перед інвестором».
Науково-педагогічні працівники ЛНТУ висловлюють вдячність організаторам проекту ВГО “Інноваційний університет”, Офіс підтримки вченого, за отримані практичні знання та навички, які неодмінно використають у власній професійній діяльності.
Як сказано на сторінці організаторів: Війна нас не зупинить, лише навчить працювати по новому!
Юлія Повстяна, кафедра ІПЗ
відділ іміджу та промоцій