Перейти до основного вмісту

Студенти кафедри архітектури та дизайну разом із деканом факультету архітектури, будівництва та дизайну Олександром Андрійчуком, заступником декана Ольгою Приступою, доцентом кафедри Бондарчук Юлією, викладачем Ольгою Романюк здійснили серію візитів на провідне виробниче підприємство нашої області – Міжнародний холдинг «Modern Expo». Екскурсії відбувалися в рамках поглибленого вивчення практичної складової навчальних дисциплін «Матеріалознавство та технології в дизайні», «Ергономіка в дизайні», «Концептуальне проєктування в дизайні», «Захист професійної діяльності». 
 

ФАБДФАБДФАБД


Знайомила із Modern Expo менеджерка з персоналу Ольга Гіндич. Вона розпочала із презентації про діяльність, основні цінності компанії, історію створення виробництва, креативні концепції супермаркетів, специфіку ринку. Студенти дізнались, що Modern Expo – один із найбільших виробників сучасного обладнання для ритейлу, географія постачання якого – 75 країн світу. Вітчизняними клієнтами є відомі бренди АТБ, Сільпо, Епіцентр, 7/23, Нова пошта, UPG, WOG та багато інших. Завдяки інноваційним рішенням, технологічним розробкам, індивідуальним концептам та професійності командної роботи Modern Expo встановила довгострокові партнерські відносини із Carrefour, Castorama, Allegro, Rossmann, Żabka, Profi, Spar, Coop, Al Dawaa, Rewe, Edeka, Nesto, Mixmart, Dollarstore, E.Leclerc, Araz та ін.

ФАБДФАБДФАБД


За даними Forbes Ukraine, компанія Modern Expo входить до топ-5 лідерів Європи у сегменті торгівельного обладнання, якого випускає понад 8 000 найменувань. 

Дизайнерів особливо зацікавив бізнес-юніт Modern Expo, що спеціалізується на дизайні ритейл просторів. Відеокліп про технології майбутнього, які пропонує Modern Expo, продемонстрував талановиту роботу команди фахівців, яких об’єднує прагнення творити майбутнє.

ФАБДФАБДФАБДФАБД


Ольга Гіндич також наголосила, що для успішної кар’єри, крім досконалого оволодіння професійними компетентностями, потрібно на високому рівні знати іноземну мову, а краще – декілька. Як показує успішна практика Modern Expo, участь у міжнародних спеціалізованих виставках Euroshop, Parsel + Post Expo, FIA, Retail Design Expo, POPAI Awards, Retail Show – це прекрасний майданчик для колаборації та укладання нових контрактів.

У Modern Expo багато часу відводиться і корпоративним заходам: проводяться екскурсії, спортивні естафети для співробітників та їхніх сімей. Основними цінностями, на яких і побудована вся політика компанії, є «Чесність та оптимізм».

Побачене на підприємстві приємно вразило: величезні виробничі площі, сучасне технологічне обладнання, чітка логістична система. Слід відзначити, що ретельна увага приділяється організації праці та техніці безпеки. На початку екскурсії візитерам також провели інструктаж поводження на виробництві, ознайомили з основними правилами техніки безпеки, кожен одягнув сигнальний жилет та отримав мобільну гарнітуру для зручного спілкування.

ФАБДФАБДФАБД


Для студентів пізнавальним стало спостереження за безпосереднім процесом виробництва металевих напівфабрикатів. Цікаво було бачити, як з цільного листу металу формуються торговельні стелажі та холодильне обладнання, яке потім визначає концептуальне рішення магазину чи кафе.

Студентам показали лінії із пакування елементів обладнання та процес завантажування готового обладнання, а також автоматизовані процеси, де не потрібне втручання людини.

У шоу-румі екскурсовод продемонструвала особливості зонування торгового простору та цікаві маркетингові прийоми, які формують зв'язок з клієнтом і визначають успішність проекту. 

Студенти оглянули сучасні зразки поштоматів, холодильного обладнання, торгових та складських стелажів, касових боксів, устаткування з нержавіючої сталі та POS-обладнання. Інновації рішень та дизайнерські розробки потребують різноманітних методів і процесів генерування ідей, прототипування та тестування. 

Унікальною пропозицією компанії Modern Expo для клієнтів є розробка ритейл концептів, що передбачає створення цілісної системи бренду. 

ФАБД


Дизайнери відчули надихаючу атмосферу міжнародної корпорації. Захоплення викликали електросамокати, на яких пересуваються співробітники всередині приміщення на спеціально облаштованих доріжках. Молодь переконалась, що Modern Expo – це сучасна компанія, яка цінує талановитих фахівців та гарантує професійне зростання.

Студенти виявили бажання ще раз відвідати Modern Expo та сформували запит ознайомитись із роботою проектного відділу та графічних дизайнерів.

«Відбулися екскурсії на підприємство, де є повністю «замкнений» цикл виробництва – від проектування та конструювання майбутніх виробів до їх реалізації. Це надзвичайно пізнавально і дає студентам можливість побачити, як реалізується напрямок промислового дизайну на окремо взятому підприємстві, що виготовляє продукцію світового рівня», – зазначив декан Олександр Андрійчук.

Висловлюємо щиру подяку менеджерці з персоналу Ользі Гіндич за цікаву екскурсію та мотивацію студентів до здобуття якісної освіти!

 

Олександр АНДРІЙЧУК, Юлія Бондарчук, Ольга Приступа