Перейти до основного вмісту

Кейси таргетингу від Наталії Семенюк для студентів ФБП

5 березня 2024 р. відбулась лекція від випускниці факультету бізнесу та права ЛНТУ, магістра банківської справи Наталії Семенюк. Темою заходу гостьова лекторка обрала «Помилки при запуску таргетованої реклами». Слухачами заходу були здобувачі освіти ОП «Менеджмент», «Цифровий маркетинг», «Маркетинг», «Підприємництво та бізнес-адміністрування», а також викладачі кафедр менеджменту та маркетингу.

фотофотофотофото

Наталія Семенюк – таргетолог, практик з понад 4-річним досвідом вивчення роботи з таргетованою рекламою.

Працюючи з різноманітними рекламними бюджетами, від $200 до $20 000 щомісячно – Наталія має успішні кейси у різних сегментах ринку на міжнародному рівні. Її найгучніший кейс: здійснення продажів на суму 1 600 000 гривень за один день із вкладенням у рекламу всього 18 000 гривень.

фотофотофотофотофотофотофото

Слухачі дізналися про те, що таке таргетована реклама, чи усім потрібно запускати «таргет», для чого використовувати таргетовану рекламу, основні помилки та способи їх уникнення при запуску таргетованої реклами. Які навички необхідні для того, щоб стати успішним таргетологом.

фотофотофотофотофотофото