Перейти до основного вмісту

Креативний самурай Сергій Трухімович
на факультеті бізнесу Луцького НТУ

18 березня на факультеті бізнесу Луцького НТУ відбулася зустріч студентів із Сергієм Трухімовичем – консультантом із реклами, медіатренером, автором практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера», викладачем програми Медіакомунікацій у Школі журналістики УКУ, креативним самураєм Студії творчих ініціатив CRESPO.

 

Сергій народився в Луцьку, навчався в медичному університеті і в один момент зрозумів, що повинен в житті щось змінити. Як зазначим сам Сергій:  «Згідно з університетським розподілом мав працювати лікарем-епідеміологом у Луцькій районній СЕС. А ще раніше закінчив медучилище. Пішов туди навчатись швидше за велінням батьків, аніж за власним вибором. Мені тоді було п’ятнадцять років і, чесно кажучи, було байдуже, що робити, на кого вчитись. Але, тоді на розподілі, я зрозумів, що слід шукати себе в іншому напрямку. Згодом почав писати для себе, потім шукав підробітку з озвучення рекламних радіороликів і завітав на студію «Люксен». У процесі діяльності став цікавитись методологією створення рекламного повідомлення і реклами загалом. Таким чином поступово напрацював матеріал для практичного посібника «Реклама. Конспекти копірайтера».

 

Близько двох годин економісти, маркетологи та товарознавці факультету бізнесу мали змогу побувати в «Театрі одного копірайтера». Сергій Трухімович надзвичайно цікаво та емоційно з досвідом практика, котрий щодня створює рекламу, розказав про основні її принципи. Легко та невимушено присутні отримали знання про сутність реклами, розуміння місця і ролі реклами/самореклами у бізнесі та особистому житті.

 

Труфімович активно залучив до своєї «вистави» і студентів, які довели, що будь-який товар (а у них, до речі, була «погана корова») можна продати. Головне – знати що, кому і як продавати, адже сьогодні уже недостатньо пропонувати хороший товар чи послугу, сьогодні важливо правильно представити його клієнту. Існує безліч якісних товарів, однак вони так представлені текстом, що немає ніякого бажання ні розбиратись у них, ні тим більше купувати.

 

 

Не обминули також питання самореклами. Гість неодноразово наголосив, що «аватарки, фото та пости у соцмережах – це вже своєрідна самореклама людини. Кожен рекламує себе своїми словами, діями та вчинками».

 

Власне, Сергій Трухімович уже багато років займається створенням рекламних повідомлень, тож свої знання зі сфери реклами та PR, свій багаторічний досвід він зібрав у практичному посібнику «Реклама. Конспекти копірайтера».

 


Перший наклад посібника уже розпродано, тому Трухімович планує видати його ще раз. Цього разу – за посередництвом crowdpublishing, а саме за допомогою платформи Вiggggidea, де кожен може долучитися та допомогти втілити в життя задумку автора, зробивши доброчинний внесок на розвиток проекту.

 

Щиро дякуємо Сергію Трухімовичу за виставу-тренінг «Корови не винні» та Ірині Гаранчевській – студентці факультету бізнесу, секретарю студради Луцького НТУ, активістці Молодіжного центру Волині за організацію зустрічі.

Деканат факультету бізнесу