Перейти до основного вмісту

«Ми хочемо стати ближчими до студентів,
адже це ті люди, ЯКІ у майбутньому будуть
піднімати цю країну…»

Швейцарська корпорація Nestle усе впевненіше завойовує позиції в Україні. Це один із найбільших харчових виробників на українських теренах та один із найбільших платників податку, який спеціалізується на виготовленні продуктів харчування (холодних соусів), а саме: майонезів, гірчиці, кетчупів, соусів, томатних паст, заправок, приправ, спецій тощо. За приблизними оцінками експертів, продукція торгової марки «Торчин» займає трохи більше третини всього ринку харчових продуктів України.

Значну увагу керівництво звертає на впровадження інновацій у виробничий процес. Так, у 1998-му році продукція компанії почала випускатись в так званих doe-pack («дой-пак») – особливій, зручній, м'якій упаковці. Така інновація була першою в Україні.

Нині ПрАТ «Волиньхолдінг» ТМ «Торчин» завдяки талановитому керівництву та працелюбному колективу щорічно розширює асортимент продукції, підвищує її якість та запрошує студентів до співпраці.

 

16 жовтня студенти Луцького національного технічного університету (ЕП-41, ЕПс-21, ЛГм-51) з ініціативи декана факультету бізнесу Надії Хвищун та викладачів кафедри економіки та підприємництва Наталії Циганюк та Олени Салівончик побували на екскурсії по заводу ПрАТ «Волиньхолдінг», що у селищі Торчин. Також студенти відвідали логістичний комплекс Nestle, що знаходиться в селі Смолигів. Логістичний комплекс обробляє більше 250 тон вантажів (сировини та готової продукції) на рік. Комплекс розташований всього на відстані 4 кілометрів від Торчина, що дозволило створити єдиний виробничо-складський комплекс.

 


Начальник відділу по роботі з персоналом ПрАТ «Волиньхолдінг» Світлана Пілюк зазначила, щоусі студенти, якіприходять на практику до підприємства, обов’язково отримують грошову винагороду за свою працю.

«Так ми хочемо стати ближчими до студентів, адже це ті люди, які у майбутньому будуть піднімати цю країну. Якщо ми не будемо генерувати наших запитів до студентства, ми не зможемо очікувати зростання економіки»зауважила пані Світлана.

Основні якості, яким повинен бути наділений майбутній працівник спеціаліст зазначила знання англійської мови, ініціативність, активність, прагнення до лідерства, самостійність у прийнятті рішень, здатність швидко навчатись та адаптуватись до змін.

Однак, на думку потенційного роботодавця, лідерство – це не прагнення такого собі «піонерства» та бажання залишити усіх за власною спиною, а вміння повести людей за собою. Також надзвичайно важливим для майбутнього працівника є вміння вирішувати проблему самостійно на власній посаді, а не скидати її на плечі керівника.

«Ми не можемо стояти на місці. Нам потрібно, щобпрацівникпостійно вчився. Ми прагнемо до постійного вдосконалення», – звернулась Світлана Пілюк до присутніх у залі студентів.

Студенти та викладачі, щиро дякують керівництву ПрАТ «Волиньхолдінг» ТМ «Торчин» за пізнавальну та цікаву екскурсію.

Наталія Циганюк

Олена Салівончик,

старші викладачі кафедри
 економіки та підприємництва