Перейти до основного вмісту

Науковці Луцького НТУ – на бізнес-семінарі

Доценти кафедри ПТБ Волинчук Юлія та Оксенюк Катерина були запрошені на бізнес-семінар «АНАТОМIЯ БІЗНЕСУ: ефективні технології продажу», що відбувся 14 травня у місті Луцьку. Провідні спікери всеукраїнського рівня ділилися з учасниками своїм баченням тенденцій розвитку в сфері продажів.

Костянтин Павелко, провідний менеджер партнерського відділу компанії «Бітрікс24» озвучив 5 ключових точок суперсили бізнесу, активувати які дозволяє сучасна CRM-система, розроблена компанією. Що важливо, ця розробка з ключовими опціями є в безкоштовному доступі для підприємців-початківців.

Леонід Клименко, експерт в області побудови вдділу продажів та засновник Klimmi Group, розповідав про техніки протидії клієнтським запереченням, що можуть призвести до нарощення обсягів реалізації. Одна з рекомендацій - завжди вислуховуйте клієнта до кінця і погоджуйтесь з ним у незаперечній формі (без використання слів «ні» або «але»). Наприклад: «Так, я Вас розумію. При цьому ще зверніть увагу на....». І ще прозвучала рекомендація закінчувати продаж на цінності продукції для споживача, а не її ціні.

Іван Шевчук, директор Волинської дирекції АТ «Укрпошта» ділився амбітними порадами щодо того, як звичайному підприємцю розпочати продажі за кордон через інтернет. Для цього компанією навіть розроблено спеціальний проект E-Export School, також в безкоштовному доступі на сайті.

Про побудову омнікальної системи комунікації з клієнтом розповідав Олександр Рись, директор «SendPulse» з розвитку сервісу розсилок, автор навчальних занять і курсів по email-маркетингу.

Цікавими видались також дискусії між спікерами щодо необхідності встановлення планових показників для відділів продажів. 

Валентин Яроменко, засновник і CEO, автор філософії «білих продажів», власник «Creators» стверджував, що за сучасних умов працівнику не варто встановлювати планові показники. Натомість більш доречно стимулювати його гнучкою шкалою винагороджень. Проте Олена Клейнер, засновниця і CEO «Clever Consulting» переконана у тому, що планування - це основа успішної стратегії та тактики управління відділом продажу.

Загалом, слід відзначити високий рівень організації даного заходу, що мотивує підприємців розвиватись та удосконалюватись.

Кафедра ПТБ