Перейти до основного вмісту

ПРАКТИКУМ ДЛЯ МАРКЕТОЛОГІВ
ВІД УСПІШНОЇ ВИПУСКНИЦІ

15 березня в межах вивчення дисциплін «Маркетинг» та «Маркетинговий аналіз» відбулась зустріч-практикум студентів факультету бізнесу з успішною випускницею кафедри менеджменту та маркетингу Ольгою Фоміною, яка займає посаду маркетолога-аналітика в компанії ПАТ «Луцьк Фудз».

«Справжній маркетолог-аналітик – це мозок компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші. А з іншого боку – це сила, яка рухає та підштовхує компанію зсередини до впровадження і реалізації цих ідей. І нам випала чудова нагода стати учасниками практикуму від одного з кращих фахівців Луцька в цій сфері», – ділиться враженнями від заняття студентка групи МК-41 Олена Щербік.

Лектор розповідала молоді про ситуації, з якими вона зіштовхувалася в процесі своєї діяльності. Одним із найцікавіших моментів був практичний, де лектор безпосередньо наочно показала та пояснила студентам найважливіші аспекти її роботи у спеціалізованій програмі. Студенти могли задати питання, які їх цікавили і отримати компетентні відповіді та рекомендації від професіонала.

Уся інформація з легкістю сприймалася аудиторією – цей зв’язок можна було помітити з першої хвилини. «Очевидним залишається той факт, що коли ти дійсно займаєшся улюбленою справою і розумієш важливість своєї роботи безпосередньо для компанії, то саме це стає тією рушійною силою, яка дозволяє рухатися вперед, розвиватися та досягати поставлених цілей», – зазначила лекторка.

«Ми дізналися, що «Луцьк Фудз» – передове підприємство не лише на Волині, а й в Україні, що спеціалізується воно на виробництві та продажі високоякісних томатних соусів, пасти, аджики, гірчиці, кетчупів, натуральних і столових оцтів. Півстолітні трудові здобутки дають право з гордістю заявляти компанії про себе як про «Соусну компанію-лідера» на ринку України», – розповіла студентка групи МК-31 Вікторія Гринчук.

Студенти спостерігали за тим, як відбувається зведення таблиць в Excel, на прикладі побачили в дії ABC-аналіз. Впродовж всього часу в аудиторія панувала атмосфера легкості та невимушеності. Наприкінці їх очікував приємний сюрприз, а саме – смачний подарунок, який отримав найактивніший зі всіх студентів.

Такі заняття не просто ознайомлюють студентів із застосуванням набутих в університеті знань, але й надихають, мотивують їх бути активними, рухатися вперед та розвивати власний потенціал. Дякуємо Ользі Фоміній за цікавий та змістовний практикум!

Неля Герасимяк,
доцент кафедри менеджменту та маркетингу